پر گل مثل رویارویی‌های پرسپولیس و فجرسپاسی!+ جدول

مصاف پرسپولیس و فجرسپاسی یادآور بازی​‌های پرگل و خاطره‌انگیز تاریخ لیگ برتر بین این دو تیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فجر سپاسی در ۱۲ دوره از ۲۰ دوره قبلی لیگ حاضر بوده است و در این بین ۲۴ بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفته است. در این ۲۴ رویارویی، پرسپولیس ۱۰ و فجر سپاسی شش بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه ۸ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

جدال‌های دو تیم پر گل از آب در آمده است به طوری که در ۲۴ بازی دو تیم ۷۴ گل به ثمر رسیده است یعنی به طور میانگین چیزی نزدیک به میانگین سه گل در هر بازی! از این ۷۴ گل ۴۳ گل سهم پرسپولیس و ۳۱ گل سهم فجر سپاسی بوده است.

در تاریخ دیدارهای پرسپولیس و فجر سپاسی، بازی‌های پر گل زیاد به چشم می‌خورد. نکته جالب اینکه در هفت دیدار از این ۲۴ رویارویی پنج گل یا بیشتر به ثمر رسیده است که از جمله آنها می‌توان به دو برد پنج بر یک و پنج بر دو پرسپولیس، تساوی سه بر سه یا بردهای چهار بر دو و سه بر دو فجر سپاسی اشاره کرد. دیدار کم گل به ندرت در بازی‌های پرسپولیس و فجر سپاسی به چشم می‌خورد و تنها یک تساوی بدون گل در این ۲۴ رویارویی ثبت شده است.

گفتنی است در آخرین فصل حضور فجر سپاسی در لیگ برتر قبل از سقوط این تیم، در نیم فصل اول دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس و در نیم فصل دوم دیدار دو تیم در ورزشگاه حافظیه شیراز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آمار و ارقام رویارویی‌های پرسپولیس و فجر سپاسی در لیگ برتر به شرح زیر است:

پر گل مثل رویارویی ​های پرسپولیس و فجرسپاسی!+جدول

کد خبر 547933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.