عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ دی‌ماه

در این بسته خبری از ناایمن بودن بلوار فرش کاشان تا احداث ساختمان برای ساماندهی کارگران فصلی گرگان و از سرگیری عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر خرمشهر را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برگزاری دومین مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها در گنبد

سید علی‌اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: دومین مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها با هدف تزریق پویایی و نشاط در کودکان و نوجوانان و با موضوع لالایی اقوام، لالایی کودکان برای عروسک‌ها و لالایی آزاد به میزبانی این شهر برگزار می‌شود.

بلوار فرش کاشان؛ فاقد شاخص‌های یک معبر ایمن

حسن بخشنده امنیه، شهردار کاشان گفت: افزایش مؤلفه‌های ایمنی، فنی و ترافیکی بلوار فرش یک ضرورت است و موضع شهرداری نیز تصمیم شورای ترافیک است که مصوبه این مرجع قانونی ملاک بسته شدن بلوار فرش بود.

بازدید کمیته ایمنی و حریق شهرداری قزوین از تعاونی مسکن فرهنگیان

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین اظهار کرد: بروز رسانی و کنترل دستورالعمل‌ها و قوانین مربوط به ایمنی و حریق، بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از پروژه‌های در حال احداث و یا آماده بهره برداری و موجود شهر قزوین با انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری و یا آموزشی در دستور کار کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها و زیر ساخت‌های شهری شهرداری قزوین قرار دارد.

برنامه ملاقات روزانه شهردار زرند با شهروندان

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند در دیدارهای چهره به چهره کلیه موضوعات مطرح شده از سوی مراجعه‌کنندگان را بررسی و ضمن رفع موانع پیش رو و ارائه راهکارها، دستورات لازم در چارچوب قانون را به مدیران و معاونین مربوطه ابلاغ می‌کند.

انجام ۹۴۱ مأموریت امداد و نجات توسط آتش‌نشانان بروجرد

نادر موسیوند، معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: ۹۴۱ مأموریت امداد و نجات طی ۹ ماهه امسال توسط مأموران این سازمان مستقر در چهار ایستگاه انجام شده است.

از سرگیری عملیات لکه گیری آسفالت معابر خرمشهر

عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر با هدف تسهیل در تردد شهروندان و بهبود وضعیت معابر توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر از سر گرفته شد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان ساماندهی کارگران فصلی گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان «ایست‌کار» خبر داد و گفت: پس از دستور مهندس سبطی شهردار محترم گرگان در خصوص راه اندازی ساختمان مخصوص کارگران فصلی و ساختمانی موقت موسوم به «ایست‌کار»، این موضوع به طور جدی در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفت.

کاهش کیفیت آسفالت معابر شهری دهدشت

سید علی موسوی نسب، سرپرست شهرداری دهدشت با بیان اینکه عمر مفید آسفالت بسیاری از خیابان‌های شهر تمام شده است، افزود: این عامل موجب کاهش کیفیت آسفالت معابر شهری دهدشت شده است.

نصب ۴۵۰ مخزن زباله در مناطق مختلف آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان از تهیه ۴۵۰ مخزن زباله طی دو مرحله خبر داد و گفت: ۱۴۰ مخزن در منطقه یک شهری، ۱۲۰ مخزن در ناحیه ویژه آبادان و در هر یک از مناطق دو و سه شهری ۹۰ مخزن نصب شد.

کد خبر 547886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.