سرقت مسلحانه سانتافه در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو سانتافه در شهرک "اکبرآباد" شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو سانتافه در شهرک "اکبرآباد" شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارت شاکی مشخص شد که وی خودرو خود را جهت فروش در سایت دیوار آگهی کرده و شخصی ناشناس پس از تماس و هماهنگی جهت خرید در شهرک اکبرآباد، با یک قبضه اسلحه شکاری به دست مالک شلیک و اقدام به سرقت سانتافه می‌کند و سارق مسلح این اقدام را در روز روشن انجام می‌دهد. سارق که صبح با مالک خودرو قرار می‌گذارد در کمتر از چند دقیقه نقشه پلید خود را عملی می‌سازد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس با همکاری مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ مدرس شیراز با اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از ۴۸ ساعت محل اختفا سارق را در یکی از خیابان‌های شیراز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن را دستگیر و سواری سانتافه مسروقه را نیز کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری و چهار عدد فشنگ مربوطه (استفاده شده در صحنه سرقت مسلحانه) کشف شد، تصریح کرد: سارق ۴۵ ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ حبیبی از شهروندان خواست هنگام انجام معاملات خرید و فروش خودرو در سایت دیوار مراقب تماس‌ها و خواسته‌های مشکوک خریداران بوده و زمانی که خریدار تقاضای بازدید خودرو را در مکان مورد نظر خود می‌کند از رفتن به آن محل خودداری کنند تا از وقوع چنین مواردی جلوگیری شود.

منبع: رکنا

کد خبر 547873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.