آخرین جزئیات کشته شدن شهردار دهدز بر اثر اصابت گلوله

فرشاد نقدی، شهردار دهدز عصر روز یکشنبه _۱۹ دی‌ماه_ در خیابان محمد رسول‌الله ایذه، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان یک مأموریت تعقیب و گریز مأموران پلیس با سارقان، فرشاد نقدی شهردار دهدز حین ورود به رستورانی در مرکز شهرستان ایذه، مورد اصابت اشتباهی گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات تیراندازی در شهر ایذه که به اصابت گلوله به شهردار دهدز و مرگ وی منجر شد، از بررسی ویژه پلیس پیرامون این حادثه خبر داد.

اصابت تیر به ران پای شهردار دهدز

یک منبع آگاه در خصوص این حادثه اظهار کرد: این حادثه ظهر یکشنبه حوالی خیابان محمد رسول الله ایذه رخ داد و در پی آن گلوله‌ای به شهردار دهدز اصابت کرد.

وی ادامه داد: تیر به ران پای شهردار دهدز اصابت کرده است و موجب خونریزی شدید وی شد تا جایی که به یک‌باره دچار ایست قلبی شده و با تلاش کادر درمان احیا شده اما متأسفانه به علت خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

فرار سارقان مسلح

سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست، عصر روز یکشنبه اظهار کرد: ساعاتی پیش مأموران پلیس شهرستان ایذه هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، دو نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضائی را شناسایی و دستور ایست دادند.

وی افزود: سارقان برای فرار از قانون اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با مأموران پلیس کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: متأسفانه یک تیر به صورت تصادفی به شهردار دهدز که به صورت گذری در محل حضور داشت، اصابت کرده و وی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و نتیجه اقدامات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 547822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.