رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت و درمان، کوروش ساکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند به بندگان خود اعطا کرده و شکر این نعمت این است که از این فرصت گرانقدر در راستای خدمت به مردم کشور استفاده شود. در حکمی از سوی وزیر بهداشت، کوروش ساکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: "با توجه به تعهد و تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

در ادامه آمده است: "امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت‌محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید."

لازم به ذکر است؛ سیدعلیرضا مروجی که پنجم آبان ۹۹ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان انتخاب شده بود بعد از حدود ۱۵ ماه خدمت در دوران شرایط سخت کرونایی در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۰ جای خود را به کوروش ساکی به عنوان سرپرست این دانشگاه واگذار کرد.

به گزارش ایمنا، کورش ساکی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۴۱ در لرستان، متخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز است و سابقه ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، آذربایجان غربی و لرستان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 547779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.