پرونده‌های شهرداری مراغه الکترونیکی می‌شود

شهردار مراغه گفت: با توجه به ضرورت هوشمندسازی و اجرای اتوماسیون اداری، پرونده‌های شهروندان مراغه‌ای توسط مجموعه مدیریت شهری الکترونیکی می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد مقتومی اظهار کرد: الکترونیکی شدن پرونده‌های شهروندان در شهرداری، می‌تواند به تسریع در روند رسیدگی به آنها منجر شود و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز را تسهیل کند.

وی افزود: کاهش میزان خطاها و فسادهای احتمالی و نیز روزآمد بودن اطلاعات موجود در پرونده‌ها مهم‌ترین پیامد الکترونیکی کردن آنهاست؛ ضمن اینکه ترددهای شهروندان نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: رسیدگی سنتی و کاغذی به پرونده‌های حوزه شهری در گذشته زمینه بروز مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان و نیز کارشناسان مدیریت شهری به وجود آورده است و امیدواریم با الکترونیکی شدن پرونده‌ها، این مشکلات به صورت محسوس کاهش یابد.

مقتومی ادامه داد: این پرونده‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک، اداری مالی و خدمات شهری بوده و امید است تا یک سال آینده تمام پرونده‌های موجود الکترونیکی شده و روند رسیدگی به آنها تسهیل شود.

وی تصریح کرد: همچنین با هدف هوشمندسازی ساختار اداری شهرداری مراغه در تمامی حوزه‌ها، سیستم و سامانه‌های اداری به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزای در حال به‌روزرسانی است تا شاهد خدمت‌رسانی مناسب‌تر به شهروندان باشیم.

شهردار مراغه با تاکید بر اینکه الکترونیکی کردن پرونده‌ها از شهرداری‌های مناطق آغاز شده، گفت: تاکنون بیش از ۱۷ هزار پرونده شهری در شهرداری منطقه یک الکترونیکی شده و روند ثبت سایر پرونده‌ها نیز در شهرداری مناطق دوم و سوم نیز در حال اجرا است.

منبع: ایرنا

کد خبر 547738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.