اولین نفری بودم که یک ضرب صد کیلو را زد/مسابقات جهانی یونان و آسیایی چین را پیش رو دارم

وزنه‌بردار زن ایرانی گفت: همراه با تیم بزرگسالان برای رقابت‌های جهانی در تاشکند ازبکستان اعزام شدم و با وجود اینکه رده سنی نوجوانان هستم، در بخش بزرگسالان مقام نهم را آوردم و اولین نفری بودم که در حرکت یک ضرب وزنه صد کیلو را زدم.

یکتا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با ویژه برنامه شبی با قهرمانان که شب گذشته به همت شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جشن خوبی بود و بابت دعوتی که از من داشتند، تشکر می‌کنم. اولین مدال آورنده رشته وزنه برداری، در قسمت بانوان ایران هستم که توانستم مدال برنز جهانی جوانان در تاشکند، نقره نوجوانان جهان در عربستان را به دست آوردم.

وی ادامه داد: همراه با تیم بزرگسالان برای رقابت‌های جهانی در تاشکند ازبکستان اعزام شدم و با وجود اینکه رده سنی نوجوانان هستم، در قسمت بزرگسالان مقام نهم را آوردم و اولین نفری بودم که یک ضرب صد کیلو را زد.

این وزنه‌بردار زن ایرانی در خصوص تمرینات و مسابقاتی که پیش رو دارد، تصریح کرد: هر روز تمرین داریم و زمان‌هایی که در اردو هستیم دو بار در روز تمرین می‌کنیم. مسابقات جهانی جوانان یونان و شش ماه دیگر بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. از مسئولین می‌خواهم حمایت‌های بیشتری از تیم وزنه‌برداری داشته باشند.

کد خبر 547737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.