آیت‌الله اعرافی: حوزه علمیه‌ به پیام و ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است

مدیر حوزه‌های علمیه‌ سراسر کشور در حاشیه دیدار مردم با قم با رهبر انقلاب گفت: حوزه علمیه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آن‌ها را در رهبری متجلی می‌بیند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در حاشیه ارتباط تصویری مردم قم با رهبر معظم انقلاب گفت: پیوند همه امت با رهبر انقلاب یک پیوند عمیق و استوار است ولی در این میان پیوند مردم و حوزه قم با ایشان یک پیوند تاریخی و ناگسستنی است.

وی تصریح کرد: هم ملاقات های ۱۹ دی مردم قم با مقام معظم رهبری همیشه ماندگار و تاریخ ساز بوده است و هم سفرهای که رهبر انقلاب به قم داشته و همواره سفرهایی اثرگذار بوده است.

اعرافی تاکید کرد: سال 1356 و در فضای تیره و تار حکومت ستم‌شاهی، مردم و جوانان قم در 19 دی ماه آن سال با جان‌فشانی بی‌نظیر یک صحنه تاریخی را رقم زدند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب به ۱۹ دی به عنوان یک نقطه عطف و مرحله تاریخ ساز نگاه می‌کنند.

وی اظهار کرد: این ملاقات های سالانه با مقام معظم رهبری هر بار یک منشوری را تولید کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه‌ سراسر کشور افزود: حوزه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آن‌ها را در رهبری متجلی می‌بیند و ما در انتظار این هستیم باز هم از رهبر معظم انقلاب سخنانی نو و مشنوری سازنده بشنویم.

منبع: فارس

کد خبر 547682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.