اجرای چهار طرح ترافیکی در گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس گفت: با هدف بهبود و روان سازی ترافیک شهری و افزایش ایمنی معابر طرح مطالعات اجرای چهار طرح ترافیکی در این شهر در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی اصغر موسوی در جلسه شورای ترافیک گنبدکاووس اظهار کرد: طرح مطالعات ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در میدان‌های بسیج و امام علی (ع) و ۲ دور برگردان یوترن در بولوار سپهبد شهید علی صیاد شیرازی (کمربندی) در مراحل نهایی قرار دارد و در جلسه آینده شورای ترافیک شهرستان جهت تصویب ارائه خواهد شد.

وی افزود: کار خرید دوربین‌های ترافیکی "پلاک خون" و راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک تخلف رانندگی برای مالکان خودرو در مرحله انجام تشریفات قانونی و انتخاب پیمانکار است.

شهردار گنبدکاووس از تکمیل ساختمان ایستگاه شماره چهار آتش نشانی شهرداری واقع در خیابان شهید خدا یوسفی خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی ایستگاه مرکزی آتش نشانی گنبدکاووس واقع در خیابان خیام جنوبی به ایستگاه جدید (شماره چهار) منتقل و مکان قدیم آن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت ایجاد مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی واگذار خواهد شد.

عبدالقدیر کریمی، فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب برای رفع مشکلات و معضلات ترافیکی این شهر، تصریح کرد: طرح‌های ترافیکی که توسط ادارات و نهادهای عضو شورای ترافیک ارائه می‌شود باید کارشناسانه و منطبق با قوانین و در راستای مدیریت ترافیک، کاهش بار ترافیکی و ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان باشد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های ترافیکی کارشناسانه از مطالبات مردم است و اجرای چنین طرح‌هایی سبب افزایش رضایتمندی آنها می‌شود ضمن اینکه آن دسته از طرح‌هایی که پیرامون اجرای آن اختلاف نظر وجود دارد برای بررسی بیشتر در کمیته فرعی شورای ترافیک ارجاع خواهد شد.

در این جلسه بر لزوم تسریع در ایمن سازی جاده سلامت واقع در حاشیه بولوار شهید صیاد شیرازی گنبد، توجه به روشنایی جاده‌های برون شهری بویژه گنبد - مینودشت، رفع نقاط حادثه خیز در ورودی برخی روستاها و تعیین قیمت جدید جهت پارک خودروها در حاشیه معابر و پارگینک‌های بخش خصوصی برای سال آینده تاکید و نصب سرعت‌کاه در برخی جاده‌های روستایی و محلات شهری نیز به تصویب اعضای شورای ترافیک این شهرستان رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 547671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.