رونمایی از سامانه موبایل اپ مدیریت قراردادها و درآمدهای شهرداری قزوین

سامانه موبایل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در راستای شفاف سازی و تسهیل مدیریت قراردادها و درآمدها برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علیرضا شمسینی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین اظهار کرد: در راستای تسهیل و شفاف سازی و ارائه خدمات به صورت به روز و برخط به تمامی شهروندان که طرف قرارداد با سازمان هستند، نرم افزار موبایل مدیریت قراردادها و درآمدهای سازمان ساماندهی راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، طرف‌های قرارداد سازمان ساماندهی می‌توانند به درگاه ثبت‌نام مراجعه کرده و پس از دریافت کد کاربری و کلمه عبور، از وضعیت قراردادها، پرداخت‌ها، قبوض آب و برق و شارژ مطلع شده و نسبت به پرداخت الکترونیک آنها اقدام کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار مشاهده آگهی‌ها، مزایدات و مناقصات سازمان ساماندهی است که شهروندان می‌توانند از زمان و شرایط ارائه مغازه‌ها، غرفه و سایر دارایی‌های قابل واگذاری سازمان مطلع شوند.

کد خبر 547567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.