پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری پلدختر

شهردار پلدختر گفت: کارگران این شهرداری پس از گذشت سه ماه حقوق معوقه خود را دریافت کردند.

به گزارش ایمنا، صدیقه میری اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و مشکل معیشتی و از طرفی افزایش راندمان و بازدهی فعالیت‌های شهرداری حقوق کارگران این نهاد در پلدختر پرداخت شد.

وی از تعامل مناسب شهرداری و شورای اسلامی شهر پلدختر خبر داد و افزود: اداره بهتر شهر با تعامل شهرداری، شورا و مردم محقق می‌شود.

شهردار پلدختر خاطرنشان کرد: خبرنگاران با توجه به میزان اثرگذاری در جامعه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که از یک سو نیازها، تقاضاها، دغدغه‌ها و مطالبات مردمی را منعکس و از دیگر سو فعالیت‌های انجام شده از سوی مسئولان را اطلاع رسانی می‌کنند و می‌توانند در تصمیم‌سازی‌ها یاری‌گر مسئولان باشند.

میری رسانه‌ها را رکن چهارم دموکراسی و چشم سوم مدیران شهری دانست و تصریح کرد: خبرنگاران با آگاهی بخشی و آموزش مردم و ایجاد احساس تعلق در شهروندان و برداشتن دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

شهردار پلدختر با بیان اینکه شهرداری‌ها نهادی خودگردان و مردمی که از منابع دولتی استفاده نمی‌کنند و از عوارض عمومی، جاری و عمرانی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند، گفت: از مردم و مسئولان درخواست می‌شود جهت رسیدگی بهتر به امور شهری، با پرداخت به موقع حقوق کارگران و پرسنل و پرداخت به موقع بدهی و عوارض خود به شهرداری با این نهاد مردمی همکاری کنند.

کد خبر 547531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.