خلعتبری: در سپاهان همه چیز عالی است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با تمجید از ساکت و نویدکیا، اعلام کرد تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش میکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال سپاهان در جمع خبرنگاران و در خصوص بازی اظهار کرد: خدا را شاکرم بازی درگیرانه و خوبی بود، می‌دانستبم بازی خیلی سختی با فولاد داریم، بعد از آمدن آقای نکونام شرایط خوبی پیدا کرده بودند ولی ما هم جایی برای اشتباه کردن نداشتیم. سه بازی را باخته و پدیده را شکست داده بودیم. آماده شده بودیم که این بازی را هم ببریم که خدا را شکر موفق هم شدیم و شرایطمان خوبمان را در جدول حفظ کردیم. این بازی تمام شد، و حالا مهیا می‌شویم برای اینکه با آلومینیوم در اراک رو به رو شویم.

وی در خصوص بازی‌های آینده تیمش خاطر نشان کرد: همیشه توقعات از سپاهان بالا است، این تیم امکانات فوق العاده ای دارد که همه بازیکنان لیگ می‌توانند اینجا بازی کنند، چون باشگاه سپاهان از هر نظر هم در ایران هم در آسیا آمادگی رقابت دارد. ما به دلیل اینکه در سه بازی شکست خوردیم، شرایط روحی و روانی بدی را پشت سر گذاشتیم. تیمی که بازیکنان بزرگ دارد، همه از آن، توقعات زیادی دارند، بازیکنان ما می‌توانند در این شرایط سخت کارهای بزرگ رقم بزنند.

مهاجم سپاهان ادامه داد: ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، تیم ما پتانسیل قهرمانی و موفقیت را دارد، ما تا لحظه آخر به جنگیدن برای قهرمانی در لیگ و حذفی ادامه می‌دهیم به کمک آقای نویدکیا که تحت هر شرایطی از بازیکنان حمایت کردند، اتفاقاً آنها شایسته حمایت بودند چرا که ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم و می‌کنیم؛ بعضی مواقع خوب ظاهر نمی‌شدیم و ناراحت بودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم.

وی با اشاره به حضور سپاهان و فولاد به عنوان باشگاه‌هایی حرفه‌ای در آسیا، گفت: خیلی خوشحال هستم که با حضور تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد، سهمیه فوتبال ما در آسیا حفظ، و از یک اتفاق بد جلوگیری شد، باشگاه سپاهان نه فقط الان، بلکه از قبل؛ رویه حرفه‌ای داشته، حالا هم بعد از آمدن آقای ساکت شرایط بهتر هم شده، نه تنها در ورزشگاه بلکه باید بیایید و امکانات محل تمرین ما را هم ببینید که چقدر همه چیز عالی است. آنها با تمام وجود برای ما کار می‌کنند و ما بازیکنان هم باید به بهترین شکل جواب زحمات مجموعه را بدهیم.

کد خبر 547447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.