مرزبان: تصمیم نهایی را درخصوص تقویت تیم محرم نویدکیا می گیرد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طلاعاتی که لازم است را به محرم نویدکیا می‌دهیم، نماینده ایران در آسیا هم هستیم که شاید یک الی دو بازیکن به تیم اضافه شود و همه اینها بستگی این دارد که در زمستان چه اتفاقی رخ دهد، در نهایت تصمیم اصلی را محرم نویدکیا می‌گیرد زیرا این مربی آسیا را به خوبی می‌شناسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان پس پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نیمه اول بازی کلاسیک و خوبی نشان دادیم، مالکیت توپ داشتیم و خوشحالم که به گل رسیدیم. در نیمه دوم بازی به خاطر نبردهای تک به تک به جنجال کشیده شد که ما لیاقت پیروزی را داشتیم.

وی ادامه داد: دوبازی مشکل با اراک داریم، یکی در لیگ برتر و دیگری در جام حذفی که هدف ما قهرمانی است و به خاطر آن یک قدم هم عقب نمی‌کشیم و سعی می‌کنیم تمریناتی با کیفیت بالا داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در خصوص تقویت تیم صحبت کردیم ولی تصمیمی نهایی را محرم نویدکیا می‌گیرد، تصریح کرد: اطلاعاتی که لازم است را به محرم نویدکیا می‌دهیم، نماینده ایران در آسیا هم هستیم که شاید یک الی دو بازیکن به تیم اضافه شود و همه اینها بستگی این دارد که در زمستان چه اتفاقی رخ دهد، در نهایت تصمیم اصلی را محرم نویدکیا می‌گیرد زیرا این مربی آسیا را به خوبی می‌شناسد.

مرزبان افزود: مشکلات تیم را می‌دانیم، بازیکنانی که داریم با وفاداری زیاد به تیم بازی می‌کنند. نیم نگاهی به آسیا داریم و امیدواریم نماینده شایسته ای برای مردم ایران در این رقابت‌ها باشیم.

کد خبر 547442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.