نویدکیا:هر تیمی آرزو دارد بازیکنان من را داشته باشد/بازیکنی نمی‌خواهم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از بازیکنانم تشکر جانانه‌ای می‌کنم چرا که از فشار سخت شکست‌های هفته‌های پیش خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا پس از پیروزی سپاهان در برابر فولاد خوزستان گفت: مقابل یک تیم سختکوش بازی داشتیم، در بیست دقیقه ابتدایی بازی فولاد فشار خوبی به دفاع ما وارد کرد و سعی داشتند مانع از بازی‌سازی ما بشوند، تا حدودی در این امر هم موفق بودند.

وی در خصوص ادامه روند سپاهان در نیمه‌نخست افزود: در ادامه بازی توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم، موقعیت‌های خوبی داشتیم و به یک گل خوب هم دست یافتیم، در جریان نیمه‌اول باز هم از فضاهای پشت دفاع جناحین فولاد استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: در نیمه‌دوم تعویض‌های فولاد برای تحت‌کنترل گرفتن شرایط بازی انجام شد، اما تیم ما بهتر بود و به گل دوم هم دست پیدا کردیم، اما پس از آن عجولانه رفتار کردیم و یک پنالتی دادیم و ناخواسته هم عقب‌نشینی کردیم، البته پس از گل فرصت ضدحمله هم داشتیم اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

نویدکیا با تشکر از بازیکنانش به‌خاطر پیروزی در این دیدار و خارج شدن از زیر فشار شکست‌ها تاکید کرد: از بازیکنانم تشکر جانانه‌ای می‌کنم، هر تیمی حتی در اروپا بعد از سه باخت بزرگ در شرایط سختی قرار می‌گیرد و خیلی دشوار است که بتواند خودش را جمع کند، آن‌ها با تمام وجود برای تیم بازی کردند، با اینکه در سه بازی اخیر نتایج را از دست دادیم اما من همیشه گفته‌ام تیمی که موقعیت‌سازی می‌کند نباید نگرانش بود. بازیکنانم از خودگذشتگی بیش‌از حدی انجام دادند تا از سه باخت قبلی و شرایط بد خارج شوند.

وی با اشاره به دیدار سخت سپاهان در مقابل آلومینیوم گفت: هفته آینده بازی سنگینی در اراک با آلومینیوم داریم، همه‌چیز به آن بازی برمی‌گردد، آلومینیوم تیمی است که سخت امتیاز می‌دهد اما باید تلاش کنیم نتیجه خوبی از آن دیدار بیرون بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که بازیکنانش مانند محمدرضا حسینی کارت‌های زرد بی‌موردی دریافت می‌کنند اظهار کرد: یک مقدار به بازیکنانم حق می‌دهم، در هفته‌های گذشته به‌دلیل شکست‌ها تحت‌فشار بودند اما باید قبول کنند با اعتراضاتشان اگر یک بازی در اختیارمان نباشند تیم لطمه می‌خورد، باید در شرایط سخت خودشان را کنترل کنند و هر زمان درک کنند نبودشان به تیم آسیب می‌رساند دیگر خودشان را کنترل می‌کنند.

نویدکیا درباره بازیکنان باکیفیت تیمش و همچنین صحبت‌های نکونام در این باره خاطرنشان کرد: اول فصل چند بازیکن درجه یک و ملی‌پوشمان را از دست دادیم و جای آن‌ها چند بازیکن خوب دیگر به تیم اضافه کردیم، کار پیچیده‌ای نکردیم، البته من بازیکنان خیلی خوبی دارم که هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد و مربی خوشبختی هستم، دستم باز است که از شرایط تاکتیکی شرایط خوبی در تیم مهیا کنم.

وی ادامه داد: فقط یازده نفر در ترکیب بازی می‌کنند، بازیکنانم دستورات تاکتیکی را به‌خوبی اجرا می‌کنند و امیدوارم نتایج خوبی در دیدارهای آینده به‌دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان در خصوص نقل و انتقالات و جذب بازیکن گفت: بازیکنی نمی‌خواهم، با همین نفرات برای کل فصل برنامه‌ریزی کردم، کسانی که می‌خواستم را در اختیار دارم، اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود مشکلی نیست ولی فکر نمی‌کنم بازیکنی نیاز داشته باشم، تا الان به بازیکنی احتیاج ندارم و باید دید شرایط چطور پیش می‌رود، هرچند از این بازیکنان بهتر کسی را پیدا نمی‌کنم.

کد خبر 547423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.