داوران نسبت به جایگاهی که داریم، بازی های ما را قضاوت نکنند

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: جایگاه ما از نظر شخصیت تیمی اینجا نیست و خیلی راحت کارت می‌گیریم و راحت اخراج می‌شویم. جایگاه ما باعث شده تا داوران اینچنین تصمیم بگیرند. بهتر است نظری ندهم و کارشناسان نظر بدهند، ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم و همیشه به تصمیمات آنها احترام گذاشتیم.

به گزارش ایمنا، داوود سید عباسی در کنفرانس خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: بعد از بازی با سپاهان سعی کردیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و از آنها درس می‌گیریم، نداشتن تمرکز در دیدارهای اخیر باعث شده بود آسیب پذیر باشیم و سعی کردیم در خط دفاعی به شرایط مناسبی برسیم و در ادامه خط‌های دیگر را هم ترمیم کنیم. بچه‌های ما سعی و تلاش زیادی داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. در ابتدای بازی یک گل بد خوردیم، اما بچه‌ها تمرکزشان را از دست ندادند و ایمان داشتیم که می‌توانیم به پرسپولیس ضربه بزنیم. در بازی‌های قبلی هم بچه‌ها تلاش می‌کردند ولی بخت با ما یار نبود.

وی با بیان اینکه داوری را باید به کارشناسان داوری واگذار کنیم، تصریح کرد: امروز هم یک بازیکن خودمان را از دست دادیم و این سومین باری است که این اتفاق در لیگ برای ما رخ می‌دهد. جایگاه ما از نظر شخصیت تیمی اینجا نیست و خیلی راحت کارت می‌گیریم و راحت اخراج می‌شویم. جایگاه ما باعث شده تا داوران اینچنین تصمیم بگیرند. بهتر است نظری ندهم و کارشناسان نظر بدهند، ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم و همیشه به تصمیمات آنها احترام گذاشتیم. خواهش من این است که با توجه به جایگاه‌مان درباره ما قضاوت نکنند.

سرمربی پدیده مشهد در خصوص حضور این تیم در مشهد و انجام تمرینات در این شهر برخلاف گذشته، خاطر نشان کرد: بله، اتفاق خوبی است. ما فقط دو روز قبل از این بازی نتوانستیم تمرین کنیم که آن هم به دلیل بارش باران بود. جا دارد از کسانی که شرایط مناسبی برای ما فراهم کردند تشکر کنم، از نظر بازیکن با کمبودهایی مواجه هستیم و اگر برای برخی بازیکنان ما مشکلی پیش بیاید با توجه به اینکه بازیکن جایگزین نداریم به مشکل می‌خوریم و رستم است و همین یک دست اسلحه! ما همین بازیکنان را داریم و جایگزینی نداریم. امیدوار هستیم که هر چه زودتر مصدومان تیم برگردد و از تمامی پتانسیل تیم استفاده کنیم.

سیدعباسی در واکنش به اینکه آیا سفرهای پرتعداد تیمش تأثیری در مصدومیت بازیکنان داشته، گفت: هر چیزی ممکن است، بعضی‌ها هم می‌گویند بدنسازی درست نشده و یک سری می‌گویند پرواز و یک سری هم زندگی درستی می‌گویند نبوده. وقتی همه از ناحیه همسترینگ مشکل دارد مشخص است. من هر حرفی بزنم شائبه درست می‌شود و نمی‌خواهم چیزی بگویم.

منبع: ورزش سه

کد خبر 547412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.