تدارک شهرداری برای ارتباط تصویری مردم قم با رهبر انقلاب در ۱۹ دی

مراسم دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ دی به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت تصویری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و شهرداری قم تدارک خوبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اخبار و اطلاع رسانی شهرداری قم، مردم قم هر ساله به منظور گرامیداشت روز ۱۹ دی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار می‌کنند که این دیدار امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت تصویری و در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

شهرداری قم مسئولیت کمیته پشتیبانی از این مراسم را بر عهده دارد و تدارک خوبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن دیدار تصویری مردم انقلابی قم با حضرت آیت الله خامنه‌ای را انجام داده است.

آماده‌سازی فضای شبستان امام خمینی (ره)، فضاسازی مناسب با نصب بنرها و استقرار صندلی با فاصله گذاری مناسب و همچنین فضاسازی اطراف حرم مطهر از جمله اقدامات شهرداری قم برای برگزاری این مراسم است.

سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیز بخشی از ظرفیت ناوگان خود را به منظور سهولت حمل و نقل شرکت کنندگان در پایان این مراسم در اطراف حرم مطهر مستقر می‌کند.

گفتنی است حضرت آیت الله خامنه‌ای روز یکشنبه نوزدهم دی ماه، سالروز قیام خونین ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ از طریق ارتباط زنده تصویری با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم قم دیدار خواهند کرد و شرکت در این اجتماع باشکوه تاریخی تنها با هماهنگی و صدور کارت مخصوص و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میسر است.

کد خبر 547383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.