شهید کاظمی پرونده ناامنی در شمال غرب را مختومه کرد

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه بزرگداشت شهدا بزرگداشت یک «تفکر» است، گفت: شهید کاظمی با درایت و شجاعت خود پرونده ناامنی در شمال غرب را مختومه کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی در مراسم بزرگداشت شانزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و همرزمانش و یادبود شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع نجف‌آباد اصفهان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت یک تفکر و رویکرد دانست و گفت: شهدای ما در تاریخ ماندنی شدند به این دلیل که در مسیر یک تفکر الهی گام برداشتند و آن مسیر فاطمی، حسینی و علوی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در ادامه شهدا را شناسنامه انقلاب اسلامی خواند و افزود: ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند و همین شهدا پایه‌های قدرت ملی کشور را شکل داده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش و جانفشانی‌های شهید احمد کاظمی در فتح خرمشهر کمتر مورد توجه بوده است، گفت: این ویژگی خاص شهدا و سرداران بزرگ ماست که فتوحات آنها در گمنامی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نقش و خدمات شهید احمد کاظمی در مناطق غرب و شمال غرب کشور گفت: شهید احمد کاظمی پرونده ناامنی را در شمال غرب کشور مختومه کرد.

کد خبر 547337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.