نساجی مازندران یک- ذوب آهن صفر/ زور گاندو ها به نساجی نرسید!

تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن از هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۴ تیم‌های نساجی و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن

ورزشگاه: امام رضا

گل‌: ایوب کلانتری (دقیقه ۴۶، نساجی)

اخطار: حامد شیری (دقیقه ۳۶، نساجی) _ سینا اسدبیگی (دقیقه ۳۹، ذوب آهن) _کریم اسلامی (دقیقه ۴۷، نساجی) _ محمد قریشی (دقیقه ۸۶، ذوب آهن) _ مهدی نظری (دقیقه ۸۸، نساجی)

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری (دقیقه ۶۷، امیرمهدی جانملکی)، ایوب کلانتری (دقیقه ۸۶، مهدی نظری) کریم اسلامی (دقیقه ۷۳، حسین زامهران) حامد شیری، مهرداد عبدی، حسن نجفی (دقیقه ۸۶، شاهین طاهر خانی)، مسعود شجاعی (دقیقه ۷۳، احسان قهاری)، اکبر صادقی و مرتضی منصوری.

سرمربی: ساکت الهامی

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر (دقیقه ۷۹، عارف رستمی)، میلاد جهانی (دقیقه ۸۲، حسین ابراهیمی)، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو (‌دقیقه ۸۹، محمدحسین اسلامی) و سینا اسدبیگی (دقیقه ۷۹، امیر حسین صدقی).

سرمربی: مهدی تارتار

داور وسط: سعید وفا پیشه

شرح بازی:

در نیمه اول دو تیم سعی کردند یکدیگر را بیشتر بشناسند. البته در این خصوص توپ و میدان بیشتر در اختیار ذوب آهن بود اما شاگردان تارتار نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. میلاد جهانی در این دیدار که در خط حمله حضور داشت بازهم می‌توانست گلزنی کند اما دفاع حریف آماده ظاهر شده و اجازه نداد وی سومین گل خود را در دومین دیدار متوالی به ثمر برساند. در نهایت دو تیم با وجود ایجاد حمله‌هایی روی دروازه یکدیگر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه دوم و در ابتدای کار شاگردان ساکت الهامی موفق ظاهر شدند و توانستند دروازه حریف را باز کنند. این گل ناشی از تعلل بازیکنان ذوب آهن وارد دروازه فرعباسی شد و آنها در ادامه کار با حملات بسیار زیاد سعی در باز کردن دروازه نساجی را داشتند اما مدافعان نساجی موفق ظاهر شده و دروازه حقیقی را بسته نگه داشتند تا این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان برسد.

دقایق حساس:

شرح گل‌:

گل اول نساجی (دقیقه ۴۶، ایوب کلانتری): سانتر مسعود شجاعی از روی نقطه کرنر با ضربه سر بازیکن نساجی همراه شد که این ضربه به تیرک دروازه خورد و در برگشت کلانتری دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳: ضربه پشت محوطه میلاد جهانی از بالای دروازه به صورت خطرناک عبور کرد.

دقیقه ۵۲: پاس کاتبک بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه به میلاد جهانی رسید اما ضربه وی دقیت کافی را نداشت و حقیقی توپ را دریافت کرد.

دقیقه ۶۹: کرنر ارسالی ذوب آهن روی تیر دوم و در شش قدم نساجی به سید محمد قریشی رسید. قریشی یارگیری نشده بود و بهترین فرصت برای باز کرده دروازه را داشت اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: ذوب آهن باز هم روی یک کرنر خطرساز ظاهر شد. توپ با برخورد به بازیکن نساجی برگشت داده شد. بازیکنان ذوب آهن اعتقاد به هند داشتند اما داور بازی را ادامه داد.

کد خبر 547335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.