یادواره شهدای شهر سده لنجان برگزار می‌شود

شهردار سده لنجان گفت: یادواره شهدای شهر سده لنجان پنجشنبه _۲۳ دی‌ماه_ برگزار خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و سمینارهای مرتبط با شهدا منجر به شناساندن بهتر آنها به نسل سوم و چهارم انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر سده لنجان نیز از جمله شهرهایی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این رو تکریم خانواده شهدا و توجه به جایگاه شهدا در این شهر مورد توجه مسئولان شهرستان قرار دارد.

شهردار سده لنجان برپایی یادواره شهدای شهر سده لنجان را از جمله اقدامات در دستور کار مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: این یادواره با عنوان "به یاد ستاره‌ها" و با هدف گرامیداشت ۵۵ شهید این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری یادواره شهدای شهر سده لنجان پنجشنبه _۲۳ دی‌ماه_ انتخاب شده است، ادامه داد: مهمان ویژه این مراسم محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

شهبازی با بیان اینکه یادواره شهدای شهر سده لنجان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این یادواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سده لنجان، صنایع بزرگ استان، دفتر امام جمعه سده لنجان و ناحیه مقاومت بسیج لنجان برگزار می‌شود.

کد خبر 547301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.