پیکه رقم دستمزد خود را افشا کرد + عکس

مدافع میانی تیم بارسلونا برای پاسخ به حواشی و انتقادات، عکسی از حساب بانکی خود منتشر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم بارسلونا در یک سال گذشته مشکلات مالی فراوانی را تجربه کرده و حالا شایعات در خصوص دستمزد بالای جرارد پیکه، واکنش این مدافع میانی اسپانیایی را نسبت به اظهارات خبرنگاران در پی داشت.

جرارد پیکه به گمانه زنی‌ها در مورد دستمزدش در بارسلونا پاسخ داده و تاکید کرد که با اصرار سران تیمش برای کمک به کاهش مشکلات مالی باشگاه، دستمزد خود را کاهش داده است.

سال گذشته بارسلونا گرفتار مشکلات مالی زیادی شده بود، به طوری که این باشگاه نتوانست لیونل مسی را قبل از شروع فصل جاری در کاتالونیا حفظ کند و همینطور چندین بازیکن نیز مجبور شدند دستمزد خود را کاهش دهند تا قوانین فرپلی مالی نقض نشود.

پیکه یکی از افرادی بود که توافق کرد دستمزد خودش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. با این وجود برخی از رسانه‌ها گزارش جدیدی منتشر کردند که در آن عنوان شده بود پیکه بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان بارسلونا دریافت می‌کند. همین مسئله واکنش تند مدافع اسپانیایی را برانگیخت.

او در توئیتر نوشت: افرادی مثل او (کانوت) از تلویزیون استفاده می‌کنند و پول می‌گیرند تا از دوستان خودشان دفاع کنند. این ۵۰ درصد از مبلغ دریافتی کامل من است که در تاریخ ۳۰ دسامبر پرداخت شده است. کمی برای خودتان احترام قائل باشید.

پیکه رقم دستمزد خود را افشا کرد + عکس

پیکه در واقع با انتشار اسکرین‌شاتی از آخرین واریزی باشگاه به حساب بانکی خود نشان داد که اظهارات انجام شده در خصوص افشاگری دستمزدهای کلان پرداختی از سوی بارسا اشتباه بوده است.

حرف‌های ضد و نقیض در خصوص میزان پرداختی بارسلونا این روزها آبی و اناری‌ها را دچار مشکل کرده است. مسائل مالی در این تیم هنوز حل نشده‌اند و برای جذب بازیکنان جدید، سران بارسا باید هر چه سریع‌تر دست به کار شوند تا موانع موجود را از پیش روی خود بردارند.

کد خبر 547283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.