سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای شد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سید محمد پولادگر را به‌ عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه مهدی علی‌نژاد در ماه گذشته از سمت معاونت توسعه ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعفا داد و با این تصمیم او نیز موافقت شد حالا پس از گذشت بیش از ۳۰ روز حمید سجادی، معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را منصوب و معرفی کرد.

با نظر وزیر ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر به‌عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد و در این سِمَت به کار خود در ورزش ادامه خواهد داد.

پولادگر پیش از این به‌مدت ۲۱ سال در سمت ریاست فدراسیون تکواندو صاحب منصب بود و حالا در عنوانی جدید حضور خواهد داشت.

در حکم صادر شده از سوی سید حمید سجادی آمده است:

"جناب آقای سیدمحمد پولادگر

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب می‌شوید.

با توجه به منویات الهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و تأکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه ویژه به قانون اهداف و وظایف وزارت متبوع، در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابی‌گری"، "مردم‌داری"، "پاک دستی" و "فساد ستیزی" و "قانون‌مداری" دولت سیزدهم در سازماندهی امور فدراسیون‌ها، هیأت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی موجبات ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشکاران، مربیان و خصوصاً قهرمانان را در عرصه‌های ملی، آسیایی و جهانی را فراهم نمائید.

توفیق جنابعالی در انجام وظایف محوله را از درگاه ایزد منان خواستارم. "

کد خبر 547276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.