طرح بهسازی مسکن مناطق حاشیه‌نشین

شهردار تبریز گفت: در سال آینده معابر اصلی و معابر فرعی ترلان دره‌سی ساماندهی و احداث خواهد شد؛ قولی که در راستای اجرای طرح بهسازی مساکن مناطق حاشیه‌نشین داده شده منوط به بررسی و تصویب در شورای اسلامی شهر تبریز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رنجبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"طی این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز ایده‌هایی توسط اعضای شورا مطرح شد که در این راستا به این نتیجه رسیدیم نقاط محروم شهر بهترین محل برای اجرای ایده‌ها و شعارهای مطرح شده است.

در خصوص تحقق ایده‌های مطرح شده، شهرداری تبریز لایحه‌ای برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین در دو حوزه ساماندهی معابر و آسایش و آرامش زندگی مردم منطقه و بحث رفع خطر از اماکن مسکونی طراحی کرده که پس از بررسی و چکش کاری در صحن شورا در صورت تصویب شدن به اطلاع مردم می‌رسد.

به دنبال آن هستیم به مردم کمک کنیم تا در کنار ساماندهی زندگی، ساختمان‌های خود را بهسازی کرده و از جان مردم رفع خطر شود.

در سال آینده معابر اصلی و معابر فرعی ترلان دره‌سی ساماندهی و احداث خواهد شد، قولی که در راستای اجرای طرح بهسازی مساکن مناطق حاشیه‌نشین داده شده منوط به بررسی و تصویب در شورای شهر تبریز است.

در رابطه با مسکن مناطق حاشیه نشین طی دیدار با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور، مشکلات مسکن مناطق حاشیه نشین و امکان بهره‌مندی از وام نهضت ملی مسکن در این مناطق را مطرح کردیم و قول‌های مساعدی داده شد.

در رابطه با برخی طرح‌های مراکز بهداشتی و درمانی و بهسازی شهری، دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی در کنار شهرداری تبریز هستند و طرح‌هایی در راستای خدمات رسانی به مناطق حاشیه‌نشین ارائه شده است."

کد خبر 547273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.