اتاق وضعیت (EOC) برای رصد آنلاین تعاونی‌ها تشکیل می‌شود

چهارمین دیدار مردمی معاون امور تعاون با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران با هدف پیگیری مصوبات نشست‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی»، در چهارمین دیدار با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: تا کنون حدود ۳۰ تعاونی مشکل دار بررسی شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات جدید این معاونت برای تسریع فرآیندها ، هم افزایی، هماهنگی میان بخشی و جلوگیری از هدر رفت وقت سیستم، گفت : اتاق وضعیت (EOC) در معاونت تعاون برای رصد لحظه‌ای و آنلاین تعاونی‌ها تشکیل می‌شود.

معاون امور تعاون تصریح کرد: عملکرد تعاونی‌ها و ادارات کل استانی پایش و نظارت می‌شوند و در صورت ترک فعل از سوی هر طرف، اقدام فوری و جدی انجام می‌گیرد.

مسکنی تاکید کرد: با برگزاری نشست‌ها در مسجد و گفت‌وگوی بی واسطه و رودررو با مردم، از نزدیک با دغدغه‌ها و مشکلات مردم روبه‌رو شده و با بررسی مسائل مطرح شده در نشست‌ها، نسبت به سیاست‌گذاری و تنظیم دستورالعمل‌ها با دقت بیشتری اقدام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با هدف افزایش سطح آموزشی تعاونگران، سرفصل‌های آموزشی لازم برای تعاونگران تهیه و در استان تهران به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

معاون امور تعاون با اشاره به کمبود ساختاری بخش دولتی تعاون خبر داد: درخواست اضافه شدن دفتر مسکن، حقوقی و حسابرسی به ساختار معاونت امور تعاون به سازمان امور استخدامی کشور، ارسال می‌شود.

مسکنی نیز در این نشست گفت: جهادی‌وار مسائل تعاونی‌های مشکل دار را رصد و پیگیری می‌کند.

وی افزود: تعاونگران عزیز در این مدت کوتاه، تغییرات محسوسی را لمس کرده‌اند.

کد خبر 547253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.