ایده کاپ "چهارباغ زندگی"؛ رقابتی برای ایده‌های شهروندی

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عموم شهروندان، کارشناسان و جامعه علمی کشور دعوت کرد تا ایده‌های خود برای تببین شخصیت چهارباغ اصفهان را از طریق ایده کاپ «چهار باغ زندگی» ارسال کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی اظهار کرد: مدیریت جدید شهرداری اصفهان فعالیت خود را در مسیر تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به اینکه چهارباغ اصفهان یکی از خیابان‌های اصلی، مهم و خاطره‌ساز برای مردم نصف جهان است، در بستر محقق ساختن این شعار به این خیابان تاریخی پرداخته‌ایم و از ایده‌های شهروندان در این راستا استقبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین، در ایده کاپ یازدهم خود «چهارباغ زندگی» را مورد نظر قرار داده است و بر این اساس از عموم شهروندان، کارشناسان و جامعه علمی دعوت می‌کنیم تا ایده‌های خود برای تبدیل چهارباغ به چهارباغ آرامش و زندگی را برای ما ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های مطلوب و جدید مدنظر خود برای رسیدن به چهارباغ مطلوب و دوست داشتنی نصف جهان، از ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی را از طریق میز خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان به آدرس https://my.isfahan.ir بخش ایده کاپ چهارباغ زندگی ثبت کنند.

به گزارش ایمنا، مهلت ارسال طرح و ایده برای ایده کاپ «چهارباغ زندگی» که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری برگزار می‌شود، تا ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ است.

ایده کاپ "چهارباغ زندگی" چالش رقابتی برای ایده‌های شهروندی

کد خبر 547216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.