پدیده - پرسپولیس/ سکانس پایانی میهمانی نیم فصل

پدیده و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس امروز شنبه - ۱۸ دی‌ماه - در آخرین دیدار خارج از خانه خود در نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم در مشهد میهمان پدیده خواهد بود. این دیدار که از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه ثامن برگزار شد، نقش مهمی در تعیین تکلیف قهرمان نیم فصل دارد. شاگردان گل‌محمدی برای گرفتن صدر از استقلال پیش از تعطیلات زمستانی که البته نه در آخر نیم فصل و احتمالاً چندی بعد از پایان هفته پانزدهم خواهد بود، نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز از پدیده بحران‌زده دارند. تک نماینده خراسان و شرق کشور، روزهای سیاهی را پشت سر می‌گذارد که نوید روزهای خوبی را نمی‌دهد.

پرسپولیس دوم اما نزدیک‌تر از استقلال به قهرمانی نیم فصل!

سرخ‌پوشان پایتخت این هفته‌ها در آماده‌ترین حالت خود به هیچ رقیبی رحم نکرده و ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور را به راحتی از لب تیغ گذرانده‌اند. آن‌ها حالا با ۲۸ امتیاز، نزدیک‌ترین تعقیب کننده فرهاد و شاگردانش برای تصاحب صدر هستند و البته دیدارهای نسبتاً آسان‌تری در این دو هفته خواهند داشت.

پدیده - پرسپولیس/ سکانس پایانی میهمانی نیم فصل

پرسپولیس پس از بازی با پدیده قعر جدولی، باز هم میزبان تیمی از منطقه سقوط یعنی فجر سپاسی خواهد بود و به نظر نمی‌رسد موانع زیادی برای کسب هر شش امتیاز داشته باشد. این در حالی است که استقلال باید از مس رفسنجان آماده این روزها پذیرایی کند و سپس در مسجد سلیمان به مصاف نفت MIS برود. فاصله تک امتیازی پرسپولیس با استقلال این امکان را برای سرخ‌ها به وجود آورده که روی کاغذ بتوان شانس بالاتری برایشان متصور شد.

شوک به فینالیست آسیا ۲۴ ساعت قبل از بازی

خبر شوکه‌کننده صبح روز گذشته اما قطعاً بار روانی خود را روی پرسپولیس گذاشته است؛ خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا که پیش از آن هم حدس زده می‌شد. یحیی گل‌محمدی نیز در کنفرانس خبری قبل از بازی با ابراز تأسف به این موضوع پرداخت و باید دید نرفتن به آسیا برای تیمی که سال‌های اخیر حضوری درخشان در لیگ قهرمانان داشته تا چه اندازه اثرگذار خواهد بود؟

روزهای تیر و تار با وعده سرمربی ایتالیایی

روزهای تیره و تار پدیده با اتفاقات مالکیتی و مدیریتی این تیم آغاز شد و این فصل با دست به دست شدن این تیم مشهدی بین مربیان مختلف ضربه بزرگی به پدیده وارد شده است. سرخ‌پوشان مشهدی در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول، تنها سه امتیاز کسب کرده‌اند که عملکردی فاجعه‌بار به شمار می‌رود و آن‌ها در بالای لیست کاندیداهای سقوط قرار داده است.

پدیده - پرسپولیس/ سکانس پایانی میهمانی نیم فصل

پدیده حتی در چند هفته اخیر از نعمت داشتن سرمربی محروم شده و سیدعباسی موقتاً هدایت این تیم را عهده‌دار شده؛ به طوری که حتی نام او در لیست ابتدایی نیز به عنوان سرمربی دیده نمی‌شود. از طرفی مدیران این باشگاه از مذاکره با سرمربی ایتالیایی حرف می‌زنند اما برای تیمی که حتی در مقطعی توپ برای گرم کردن تیمش قبل از بازی نداشت، نمی‌توان چنین وعده‌ای را واقعی دانست.

پدیده غریب، حتی در مشهد!

مشکل دیگر نماینده مشهد که حتی صدای سیدصالحی، سرپرست این تیم را هم درآورده، بازی نکردن در استادیوم آماده امام رضا (ع) است. جایی که به دلیل بدهی پدیده اجازه حضور به همشهری خود نداد اما حالا در این هفته میزبانی نساجی از ذوب‌آهن را به جور می‌کشد؛ در چنین شرایطی پدیده بازی‌های خود را در ورزشگاه ثامن برگزار می‌کند که در مقام مقایسه اصلاً قابل قیاس با دیگر استادیوم مشهد نیست.

کد خبر 547203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.