شهردار: برج‌های دوقلوی شهرکرد تکمیل می‌شود

شهردار شهرکرد، گفت: اگرچه برج‌های دوقلو تا به حال تهدیدی برای شهر بوده است اما امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی و اضافه کردن اراضی اطراف و یک خیابان برای طرح ترافیک، آن را به اتمام برسانیم.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلساتی با مسئولان کشوری به نمایندگی از مردم شهرکرد، لزوم تکمیل پروژه‌های شهری را مطرح کردم و قرار شد ساختمان شورای اسلامی شهر به صورت مشارکتی احداث شود زیرا از روز اول با ورود به شهرکرد و مشاهده ساختمان فعلی شورا، آن را در حد این شهر ندیدم اما نمی‌دانستم بسیاری نقاط شهر به همین گونه است و نسبت به آن‌ها شناخت نداشتم؛ این در حالی است که شهرهای دیگر این چنین نیست.

وی تصریح کرد: بارها مطرح کردم که ساختمان شورای اسلامی شهر در زمین آن، به صورت مشارکتی احداث شود که این موضوع مکتوب هم شد؛ باید چند هکتار زمین و در قالب هشت زمین حدود سه هزار متری در منطقه منظریه شهرکرد پلاک ۳۲ به عنوان نهضت ملی مسکن به صورت مشارکتی احداث و دو ساختمان برای شورای اسلامی شهر و یا یک ساختمان در حد نماد شهرکرد با طراحی معماری ایجاد شود.

شهردار شهرکرد در خصوص برج‌های دوقلوی این شهر گفت: اگرچه این برج‌ها تا به حال برای شهر تهدید بوده‌اند اما امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی و اضافه کردن اراضی اطراف و یک خیابان برای طرح ترافیک، آن را به اتمام برسانیم، البته ساختمان از ۲۴ طبقه نباید بالاتر رود زیرا از نظر اقتصادی به صرفه نیست اما در مجموع این برج‌ها نماد درستی برای شهر نیست.

جاپلقی تاکید کرد: نشست‌هایی با صاحب نظران شهری در مورد پروژه برج‌های دوقلو داشتیم و حتماً به جمع‌بندی کلی خواهیم رسید تا به عنوان سرمایه برای شهرداری حفظ شود و به هر طریقی از حالت فعلی خارج شود. البته می‌شد این ساختمان را فروخت اما آینده شهر مهم است لذا به دنبال تکمیل آن هستیم.

کد خبر 547198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.