نکونام: سپاهان و فولاد نبودند آبروی فوتبال ایران می​ رفت

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: اگر سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان حضور نداشتند واقعاً آبروی فوتبال ایران می​رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در مورد دیدار فردای فولاد مقابل سپاهان اظهار کرد: با یکی از تیم‌هایی بازی داریم که بهترین زیر ساخت‌های فوتبال را دارد و شاید یکی از اولین باشگاه‌هایی باشد که به صورت حرفه‌ای همه کارهای باشگاهی را انجام داده و با قاطعیت می‌توان گفت یکی از بهترین تیم‌های ۵ یا ۶ سال اخیر فوتبال ایران هستند. آنها با یک برنامه ریزی و یارگیری فوق العاده توانستند هر سال بهترین تیم و بهترین عملکرد را داشته باشند. خوشحالم که فردا می‌توانیم جلوی سپاهان بازی خوبی ارائه کنیم و می‌دانیم تیم قوی هستند و نفرات خوبی در اختیار دارند. آنها بازیکنان خوب خود را نگه داشتند و بهترین بازیکنان سایر تیم‌ها را هم جذب کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی را ببینیم. ما تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم با حفظ تمرکز بتوانیم یک بازی خوب مقابل سپاهان ارائه دهیم.

سرمربی فولاد در مورد غایبان تیمش در بازی فردا بیان کرد: ایوب والی را متأسفانه همچنان به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین مهران درخشان مهر نیز به دلیل عمل جراحی که انجام داده است در دسترس نیست. لوسیانو پریرا را نیز متأسفانه به دلیل ۴ اخطاره بودن در اختیار نداریم اما امیدوارم بازیکنان جایگزین فردا بهترین عملکرد را داشته باشند.

جواد نکونام در مورد حذف دو نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این موضوع ناراحت کننده است و باعث ناراحتی همه ما فوتبالی‌ها است زیرا این فاجعه برای فوتبال ایران رخ داده است. ما همه زیر پرچم ایران مسابقات می‌دهیم و این موضوع اصلاً برای ما خوب نیست. البته از یک طرف هم به نفع فوتبالمان می‌شود که حداقل از این به بعد راست بگوییم و امیدوارم این اتفاق برای ما درس عبرت شود و اطلاعات درست به AFC بدهیم و سندسازی نکنیم. اگر سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان حضور نداشتند واقعاً آبروی فوتبال ایران می‌رفت، ایران بالاترین رتبه را در رنکینگ فیفا در آسیا دارد ولی از نظر زیر ساخت و کارهای حرفه‌ای از وسط جدول به پایین هستیم زیرا اصلاً شرایط خوبی نداریم و فقط استعدادها هستند که نتایج و فوتبالمان را رو به جلو می‌برند.

کد خبر 547170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.