خواستار رسیدگی به پرونده افراد مشکوک در شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم

امام‌جمعه فریدون‌شهر گفت: سران فتنه به جای پاسخ دادن به حوادث ۹ دی طلبکار نیز شدند، لذا با توجه به سخنان وزیر اطلاعات از مقامات قضائی خواستار رسیدگی به پرونده افراد مشکوک در شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام اسماعیل شاه‌محمدی امروز _ جمعه ۱۷ دی ماه_ در خطبه‌های نمازجمعه شهر فریدون‌شهر با اشاره به حادثه تلخ پیست اسکی فریدون‌شهر در روز گذشته، اظهار کرد: روز گذشته مصادف با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) باید پیست اسکی تعطیل شود اما برخی گردشگران با بی‌احترامی به ساحت مقدس این بانوی بزرگ اسلام در حین تفریح دچار حادثه شدند.

وی افزود: با افرادی که تیوپ در اختیار گردشگران قرار دادند به گفته رئیس دادگستری شهرستان فریدون‌شهر برخورد قاطعی خواهد شد تا از این پس شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

امام‌جمعه فریدون‌شهر با اشاره به اینکه حضرت فاطمه الزهرا (س) در تبیین ولایت نقش مؤثری داشتند، گفت: غافل شدن و به شوخی گرفتن اسلام از سوی خواص در دوران امیرالمومنین (ع) به پیکره اسلام ضربه زد لذا با آسیب شناسی از جامعه اسلامی آن زمان باید آگاه باشیم تا از خط ولایت منحرف نشویم.

شاه‌محمدی گفت: در ۴۰ سال گذشته انقلاب برخی مدیران نالایق روی کار آمدند که نه تنها وقایع تلخ دوران فاطمه الزهرا (س) را تجربه کردیم بلکه شاهد اختلاس، گرانی، بی‌حجابی و عدم رعایت شعائر اسلامی نیز بودیم که امیدواریم دولت انقلابی مشکلات کنونی کشور را رفع کند.

وی با اشاره به وقفه ۱۲ ساله در محاکمه سران فتنه، گفت: سران فتنه به جای پاسخ دادن به حوادث ۹ دی طلبکار نیز شدند، لذا با توجه به سخنان وزیر اطلاعات از مقامات قضائی خواستار رسیدگی به پرونده افراد مشکوک در شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم.

کد خبر 547127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.