مجیدی: تفکرات من با هواداران استقلال همخوانی دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پس از پایان بازی با مس رفسنجان، درخصوص رای AFC صحبت خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا- شنبه ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود، در یکی از حساس‌ترین مسابقات، تیم صدرنشین استقلال در ورزشگاه آزادی؛ میزبان مس رفسنجان چهارم جدولی است.

در ابتدای این نشست، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال از حذف آبی‌ها توسط AFC ابراز ناراحتی کرد و گفت: این باشگاه تا ساعاتی دیگر، در این خصوص بیانیه‌ای خواهد داد.

سپس فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی فردا با مس رفسنجان بیان داشت: بعد از بازی با آلومینیوم، تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم، با توجه به اینکه در دیدار قبلی نمایش خوبی نداشتیم، با بازیکنان صحبت‌هایی انجام دادم و امیدوارم که فردا نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص حضور غفوری در بازی فردا گفت: او با تیم تمرین کرده و خوشبختانه شرایط بازی را دارد. همه بازیکنان آماده هستند و مشکلی نداریم.

مجیدی در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت روحیه بازیکنان تیم بعد از رأی AFC چگونه است، افزود: چون فردا بازی مهمی داریم، اجازه دهید پس از پایان بازی در خصوص این قضیه صحبت خواهم کرد.

سرمربی استقلال در خصوص تیمش در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرده، خاطرنشان کرد: شرایط فوتبال است؛ این فقط برای ما اتفاق نمی‌افتد، بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیاز از دست بدهند، ولی واقعیت این است که در بازی قبلی اصلاً خوب نبودیم، با بازیکنانم صحبت کردم و هدف ما این بود که امسال بر خلاف فصل قبل، اکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با بازیکنانی که در نیم جذب خواهیم کرد که یکی از آنها آسیایی است و احتمالاً دو بازیکن لیگ برتری هم به جمع ما اضافه شود، بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم، و به شکلی بازی کنیم که هواداران از ما انتظار دارند. به بازیکنانم گ t تم که ساختار باشگاه به شکلی است که همه توقع یک بازی زیبا دارند، و تفکرات ما با هواداران استقلال همخوانی دارد.

فرهاد مجیدی در پایان نظرش را در خصوص فشردگی بازی‌ها این‌طور بیان کرد: شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، به برنامهریزی سازمان لیگ باید احترام بگذاریم، ولی بازیکنان من معتقد بودند خستگی زیاد باعث افت آنها شده است.

کد خبر 547126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.