ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه/دمای هوا بدون تغییر محسوس

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سطح آلودگی هوا در مناطق مرکزی تا حدودی کاسته خواهد شد و در همه مناطق استان بارش خواهیم داشت که شدت این بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان بیشتر خواهد بود، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصویر نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان است، بر این اساس آسمان در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دلیل پایداری جوی شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا خواهد بود که منجر به کاهش دید افقی و کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیشینه دمای هوای اصفهان امروز ۱۱ و کمینه فردای آن منفی پنج پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: فرودگاه اصفهان با منفی ۹ درجه سردترین نقطه استان و خور و بیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان خواهد بود.

هنرمند اظهار کرد: تا روز دوشنبه در استان بارش چندانی نخواهیم داشت اما از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سطح آلودگی هوا در مناطق مرکزی تا حدودی کاسته خواهد شد و در همه مناطق استان بارش خواهیم داشت که شدت این بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب استان بیشتر خواهد بود.

کد خبر 547095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.