ساکت: ارزش‌های شهدا، چراغ راه نسل‌های امروز و فرداست

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: نسل‌های امروز و فردا باید بداند که قهرمانانی بودند که مستطیل سبز و میدان فوتبال را رها کردند و میدان دفاع را برگزیدند به همین دلیل باشگاه را پیوند خورده با ارزش‌های دینی، انقلابی، ملی و انسانی شهدا می‌دانیم.

محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در اصفهان و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهدا قهرمانان ملی هستند که همه هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان، دانشگاهیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم کوچه و خیابان باید همیشه قدردان آنها باشند.

وی با بیان اینکه شهدا با بذل خون و جان خود، استقلال، آزادی، حفاظت از ناموس، حراست از مرزها و اعتقادات و ارزش‌های دینی و انقلابی ما را تضمین کردند، ادامه داد: همه ما مدیون آنها هستیم و تاریخ افتخارات و قدرتمندی ایران وامدار جوانان پاکباخته‌ای است که برخی از آنها امروز و بعد از ۴۰ سال به آغوش مادرانشان بازگشته‌اند.

ساکت با بیان اینکه باشگاه سپاهان، باشگاه شهدا است، توضیح داد: ما به تعدادی از ورزشکارانمان از جمله شهید حسن غازی، حسین ملاافصل و دیگر شهدای ورزشکار افتخار می‌کنیم.

وی ارزش‌ها، نام و یاد شهدا را چراغ راه نسل‌های امروز و فردا دانست و گفت: نسل‌های امروز و فردا باید بداند که قهرمانانی بودند که مستطیل سبز و میدان فوتبال را رها کردند و میدان دفاع را برگزیدند به همین دلیل باشگاه را پیوند خورده با ارزش‌های دینی، انقلابی، ملی و انسانی شهدا می‌دانیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه پیوند این باشگاه با ارزش‌های دینی و شهدا همیشگی بوده است، افزود: امیدواریم شهدا، همواره مسیر بهتری را به ما نشان دهند.

کد خبر 546984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.