شهدای گمنام، نام‌آورترین انسان‌ها هستند

فرماندار اصفهان تشیع پیکر شهدای تازه تفحص شده را به منزله پیچیدن عطر شهدا در این شهر دانست و گفت: شهدای گمنام، بدون نام اما نام آورترین انسان هایی هستند که می‌توانند انقلاب را حفظ کنند.

محمد علی احمدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهیده عزیزی که محل دفنش نامعلوم است و امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) قبر آن بزرگوار هم برای زیارت عاشقان و شیعیانش معلوم شود، حزن و اندوه شهروندان با حضور شهدای گمنام در اصفهان دوچندان شد.

وی تشیع پیکر شهدای تازه تفحص شده را باعث پیچیدن عطر شهدا در این شهر دانست و افزود: شهدای گمنام، بدون نام اما نام‌آورترین انسان‌هایی هستند که می‌توانند انقلاب را حفظ کنند.

علی احمدی با اشاره به تشییع پیکر شهدا در شهرهای مختلف استان اصفهان، یادآور شد: در روزهای گذشته، مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام حضور یافته و با آنها تجدید عهد و پیمان کرده‌اند، امروز نیز حضورشان در اصفهان، این شهر را به وجودشان معطر کرد.

وی حضور جوانان در این مراسم را مغتنم شمرد و افزود: امیدواریم که شهدا همچنان راهنمای جوانانمان برای حفظ و حراست از دین و انقلابشان باشند.

کد خبر 546974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.