کاروان شهدای تازه تفحص شده، هزار نقطه اصفهان را نورافشانی کرد

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: تا این لحظه کاروان شهدای تازه تفحض شده از حدود هزار نقطه از شهر اصفهان گذشته مردم را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کرده است.

سردار محمد هاشمی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم تشییع پیکر پاک ۲۵ شهید دوران دفاع مقدس، در میدان بزرگمهر اصفهان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به راه اندازی این کاروان شهدا از هفتم دی ماه و از شهر کاشان، افزود: کاروان شهدا از همه شهرستان‌های استان اصفهان گذر کرده و تا این لحظه کاروان شهدای تازه تفحض شده از حدود هزار نقطه از شهر اصفهان گذشته مردم را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کرده است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به حضور جمعیت زیادی در میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان برای تشییع پیکر پاک این شهدا، گفت: انصافاً مردم گل کاشته‌اند، این حضور نشان می‌دهد مردم همچنان همراه انقلاب و رهبرشان هستند و پشت نظام و انقلابشان را رها نکرده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مبادا بگذارید فرهنگ دفاع مقدس از بین برود و دشمن فرهنگ دفاع مقدس را تحریف کند، امروز مردم با حضور پررنگ خود نشان دادند که دشمن هر آنچه کار و تلاش کند، وقتی یک شهید وارد شهر و استانمان شود، همه را زیر و رو می‌کند.

سردار هاشمی پور، شهدا را امامزادگان عشق خواند و ادامه داد: آنها با عشق و پیروی از ولایت و ایمان به جبهه‌های جنگ تحمیلی رفتند و با توسل به ائمه اطهار و حضرت زهرا (س)، شربت شهادت را نوشیدند اکنون و در روز شهادت حضرت زهرا (س)، آمده‌اند تا به مردم نورافشانی و آنان را از فیض حضورشان بهره‌مند کنند.

وی شهدا را بر حق دانست و گفت: آنها در راه حق رفته‌اند و همیشه در راه حق ماندنی هستند و قطع به یقین مردم ما همیشه قدردان این نظام و انقلاب و شهدا بوده و خواهند بود.

کد خبر 546965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.