فوتبال همراه با ماسک!

چند تن از بازیکنان ناپولی ممکن است بتوانند قانون را دور بزنند و با وجود شرایط مشکوک خود، با ماسک بازی کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، گسترش کرونا در میان بازیکنان سری آ ایتالیا و به خصوص تیم ناپولی رقابت این تیم با یوونتوس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده و این در حالی است که مقامات رسمی تاکید کرده‌اند این مسابقه باید برگزار شود.

سه بازیکن ناپولی پیوتر زیلینسکی، امیر رحمانی و استانیسلاو لوبوتکا علی رغم سفر به تورین باید در قرنطینه باشند و به این ترتیب اوضاع برای ناپولی در آستانه بازی با بانوی پیر بحرانی‌تر از قبل شده است.

آن دسته از بازیکنانی که با هم تیمی‌های کرونایی خود ارتباط داشته‌اند، تحت شرایط خاصی می‌توانند به زندگی عادی ادامه دهند و نیازی نیست در قرنطینه باشند. این تصمیم جنجالی اگرچه شاید از سمتی باعث شود تا بازی به هر نحو برگزار شود، اما سلامت بازیکنان را در خطر بسیار زیادی قرار می‌دهد.

مقامات رسمی در ایتالیا قانونی وضع کرده‌اند که بر اساس آن، بازیکنانی که دومین یا سومین دوز واکسن خود را در ۱۲۰ روز گذشته دریافت کرده‌اند علی رغم ارتباط با بازیکنان کرونایی، می‌توانند در بازی حاضر باشد و به قرنطینه نروند. اما سه بازیکن ناپولی چنین وضعی ندارند و آخرین واکسن خود را در مدتی قبل از چهار ماه گذشته دریافت کرده‌اند.

سه بازیکن ناپولی که شرایط نامشخصی دارند، نمی‌توانند در خانه خود قرنطینه شوند چون همین حالا در تورین حضور دارند. ناپولی نیز این موضوع را تأیید و حتی تصویری از زیلینسکی در هواپیما در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

بر اساس قانون این بازیکنان فقط می‌توانند با پوشیدن ماسک مناسب از خانه و یا قرنطینه خارج شوند و در اجتماع حضور داشته باشند. با این تفاسیر، لوبوتکا، زیلینسکی و رحمانی می‌توانند با ماسک در زمین بازی حاضر شوند و بازی کنند. اتفاقی عجیب و حیرت‌انگیز که شاید ناپولی روی آن برنامه ریزی کند و از سه بازیکن خود در حالی که ماسک خود را زده‌اند در زمین بازی استفاده کند.

کد خبر 546940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.