آغوش باز هواداران چلسی برای لوکاکو

پس از عذرخواهی مفصل، هواداران پاسخ لوکاکو را داده و در بازی برابر تاتنهام نشان دادند که ستاره بلژیکی هنوز برای آن ها با ارزش است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی تیم چلسی پس از عذرخواهی به خاطر اظهارات جنجالی خود علیه سرمربی و باشگاهش، در مقابل تاتنهام به میدان رفت و عملکرد درخشانی نیز داشت.

توماس توخل، سرمربی چلسی، بار دیگر مشتاق است تا از روملو لوکاکو بتواند در ترکیب خود استفاده کند و آبی‌های لندن دیگر مانند هفته گذشته، حواشی متعددی راجع به صحبت‌های لوکاکو تجربه نمی‌کنند. توخل در صحبت‌های خود از مهاجم تیمش تمجید کرد و خوشحال بود که او به ترکیب بازگشته است.

توخل در مصاحبه خود گفت: می‌توانیم مصاحبه لوکاکو را ۱۰۰ بار تماشا کنیم، اما هیچ چیز بهتر نمی‌شود. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به مسائل دیگر متمرکز شویم. قبول داریم که این اتفاق افتاده است و دلایل کافی برای مثبت ماندن و محافظت از لوکاکو در حال حاضر داریم، زیرا او یک بازیکن کلیدی است و ما می‌خواهیم او تأثیرش را در تیم حفظ کند.

وی افزود: لوکاکو تحت تأثیر شرایط قرار نگرفته و از این بابت بسیار خوشحالم. حتی روزهای اخیر هم او آرام به نظر می‌رسید و شرایط خوبی داشت. خوشحالم که از نظر ذهنی شرایط فعلی را پشت سر گذاشته و در تیم خوب کار کرده است.

لوکاکو در تمام ۹۰ دقیقه بازی چلسی برابر تاتنهام حضور داشت و در نهایت آبی‌ها با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند. اگرچه روملو در این مسابقه گلزنی نکرد، اما هواداران چلسی مشتاق بودند گذشته را پشت سر بگذارند و تشویق‌های او را در استمفورد بریج بی پاسخ نگذاشتند.

مهاجم بلژیکی پس از پخش مصاحبه هفته گذشته خود با اسکای اسپورت که اعلام کرد از تاکتیک‌های توخل ناراضی است، سر و صدای زیادی به پا کرد. او همچنین اعلام کرد که تمایل شدیدی برای بازگشت به اینتر دارد، جایی که دو سال موفق را سپری کرد و قبل از بازگشت به چلسی، اسکودتو را در فصل ۲۰۲۰-۲۱ بالای سر برد.

لوکاکو در بحبوحه واکنش شدید علیه اظهاراتش، عذرخواهی کرد و گفت: برای هواداران و برای ناراحتی که ایجاد کردم متأسفم. کاملاً ناراحتی شما را درک می‌کنم. بدیهی است که اکنون این به من بستگی دارد که اعتماد شما را بازگردانم و تمام تلاشم را می‌کنم تا تعهد خود را هر روز نشان دهم.

او در ادامه بیانیه عذرخواهی خود اظهار کرد: از سرمربی، هم‌تیمی‌هایم و تیمم عذرخواهی می‌کنم، زیرا فکر می‌کنم لحظه مناسبی نبود و می‌خواهم این مرحله را پشت سر بگذارم و مطمئن شوم که در بازی‌های پیروز می‌شویم و بهترین عملکرد را برای تیم دارم.

کد خبر 546938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.