سیاهپوشی شهر گرگان در عزای فاطمی و سردار آسمانی

شهرداری گرگان با استقرار موکب های فرهنگی و ایستگاه های صلواتی در محلات و معابر، همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت زهرا(س) میزبان شهروندان بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی شهردار گرگان ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: مدیریت شهری منطقه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده است.

وی افزود: موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی به همت شهرداری گرگان با مشارکت پایگاه‌های بسیج، خانه‌های فرهنگ و شهروندان از ۱۳ دی در محلات برپاست و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

شهردار گرگان با بیان اینکه این موکب ها و ایستگاه‌ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ میزبان شهروندان است، افزود: حدود ۲۰ نقطه شهر با برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی میزبان مردم مؤمن و ولایی شهر گرگان است.

سبطی تصریح کرد: با هدف هویت بخشی سیمای بصری، پرچم مشکی، پوستر و بنرهای تبلیغاتی با موضوع ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه و در معابر و ساختمان‌های منطقه نصب شده است.

وی گفت: فضاسازی گسترده محیطی در سطح شهر و همچنین در ساختمان‌های اصلی و مناطق سه گانه و نقاط مختلف سطح شهر، برپایی یادمان سردار دل‌ها و ایستگاههای توزیع نذری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این ایام بوده‌اند.

کد خبر 546901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.