۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
اصلاح طرح تفصیلی شهر قدس

رییس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به اصلاح طرح تفصیلی شهرقدس گفت: با اصلاح این طرح و افزایش ۶۰ درصدی تراکم، مشکل برخی مناطق شهر رفع خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قدس، حسینعلی مقدم در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قدس که با حضور سرپرست شهرداری و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان در مراسم پیاده‌روی مقاومت، اظهار کرد: این حضور نشان از قدردانی مردم از زحمات بزرگ مردانی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با عنوان کردن برخی از مسائل شهری، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های سرپرست محترم شهرداری سال آینده بتوانیم از پساب تصفیه‌خانه برای آبیاری فضای سبز استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قدس خاطرنشان کرد: جلساتی در خصوص اصلاح طرح تفصیلی برگزار شده که با دفاعیات صورت گرفته امیدواریم مشکل برخی مناطق شهر با افزایش تراکم ۶۰ درصدی مرتفع شود.

مقدم اظهار کرد: پیگیری رفع مشکلات دارالقرآن، زمین کلانتری ۱۳، اصلاح بودجه، ارزش افزوده و همکاری با شهردار منتخب دیگر اموری است که سرپرست شهرداری باید نسبت به انجام آنها اقدام نماید.

کد خبر 546889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.