اکبری: سپاهان از نظر قدرت حمله از همه تیم‌ها قوی‌تر است

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: هر سه تیم صدر جدول در هفته گذشته باختیم که از شگفتی‌های لیگ امسال است و هرچقدر به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم کیفیت والیبال و بازی تیم‌ها به علت برنامه‌ریزی ها و شناختی که پیدا می‌کنند بهبود می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان اکبری پس از پیروزی مقابل سپاهان، اظهار کرد: به کادر فنی و بازکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، سپاهان تیم بسیار خوبی است که والیبال را خوب بازی می‌کند؛ این تیم مهره‌های ارزشمندی دارد و تا اینجای کار به خوبی کار کرده و نتایج بسیار خوبی هم به‌دست آوردند. ما هم شرایط خوبی داریم، یک سری اتفاق‌های عجیب و غریب برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد، اما سپاهان، پیکان و ارومیه سه تیم صدر جدول هستند.

وی ادامه داد: هر سه تیم صدر جدول در هفته گذشته باختند که از شگفتی‌های لیگ امسال است، اما هرچقدر به هفته‌های پایانی نزدیک‌تر می‌شویم کیفیت والیبال و بازی تیم‌ها به علت برنامه‌ریزی‌ها و شناختی که از هم پیدا می‌کنند بهبود می‌یابد.

سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان اینکه به بازیکنانم خسته نباشید میگویم، تصریح کرد: امروز در حمله و توپ‌گیری به خوبی عمل کردیم، پیکان و سپاهان از نظر سیستم دفاعی در سطح خود قرار دارند. شاید در هر بازی ۱۳ الی ۱۵ دفاع داشتیم، اما امروز به خوبی همدیگر را آنالیز کرده بودیم و تیم سپاهان چهار الی پنج دفاع روی توپ داشت و این نشان می‌داد که دو تیم با برنامه کار کردند.

اکبری افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امتیاز کامل را بگیریم و پیروز شویم چراکه این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و از نظر روحی روانی هفته خوبی را پشت سر نگذاشته بودیم، اما با این برد شرایط روانی ما بهبود پیدا خواهد کرد. برای تیم سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم این بازی به پایان رسید و برای بازی بعدی آماده خواهیم شد.

وی در خصوص تیم والیبال سپاهان، گفت: سپاهان از نظر قدرت حمله از همه تیم‌ها قوی‌تر است و اگر تیمی بخواهد سرویس ساده بزند قطعاً به مشکل بر می‌خورد چراکه سپاهانی‌ها قدرت حمله بالایی دارند، امروز ریسک سرویس بالایی داشتیم و سرویس‌های زیادی را خراب کردیم، اما در مجموع باید این کار را انجام می‌دادیم به خصوص در ست سوم که ما هفت سرویس خراب کردیم ولی من نسبت به این هفته سرویسی که خراب کردیم هیچ گونه اعتراضی به بازیکن‌ها نداشتم، دوست داشتم همین روند را با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری ادامه دهند تا سرویس بزنند و حمله کنند و در آخر نتیجه بازی به نفع ما رقم خورد.

کد خبر 546875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.