عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ دی‌ماه

در این بسته خبری از تحقق ۵۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری دهلران تا انتقال درختان کوی انجیراب گرگان و پرداخت سنوات بازنشستگان شهرداری سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نصب ۷ تابلوی راهنمای جدید در معابر سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی، ساخت و نصب هفت عدد تابلوی راهنمای مسیر جدید برای معابر سطح شهر در دستورکار سازمان قرار گرفت.

اعطای وام به رانندگان تاکسی در بیرجند

علی بذرافشان، مدیر امور تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی در قالب وام به رانندگان تاکسی در استان پرداخت می‌شود.

پرداخت سنوات بازنشستگان شهرداری سبزوار

سید عباس شبیری، مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار با بیان اینکه سنوات بازنشستگان سال ۱۴۰۰ شهرداری سبزوار پرداخت شد، اظهار کرد: کلیه پاداش و سنوات بازنشستگان سال ۹۹ و ۱۴۰۰ تسویه و به حساب این عزیزان که در مجموع شامل ۷۶ نفر بود با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان واریز شد.

تحقق ۵۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری دهلران

امین‌اله جام سحر، شهردار دهلران گفت: ۵۰ درصد از ۵۶ میلیارد ریال بودجه عمرانی شهرداری در سال جاری تاکنون محقق شده است.

میزبانی روزانه از ۲۰ بی‌خانمان در گرمخانه شهرداری چالوس

سید حمزه مطهری، سرپرست شهرداری چالوس گفت: با ایجاد گرمخانه در این شهر، روزانه ۲۰ نفر از افراد بی خانمان در این ‏گرمخانه پذیرش می‌شوند.‏

انتقال درختان کوی انجیراب گرگان

شهرداری گرگان جهت تسریع در انجام امور عمرانی و خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه با اخذ مجوز از «کمیسیون حفظ درختان» نسبت به جابجایی تعدادی درخت از محل پروژه اقدام کرد تا درختان جدید در طرح جدید زیرگذر، در مکان مناسب و تعیین شده غرس شوند.

جمع آوری و پاکسازی نخاله‌ها در اسلامشهر

در راستای تنظیف و پاکسازی معابر سطح شهر، نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های رها شده در حاشیه جاده احمدآباد مستوفی و اتوبان آزادگان توسط ۴ لودر و کامیون جمع آوری و به محل جمع آوری نخاله‌ها منتقل شدند.

ساخت نیروگاه زباله سوز در ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: یک شرکت سرمایه‌گذار برای ساخت نیروگاه زباله سوز به منظور تولید برق از زباله شهری در ساوه اعلام آمادگی کرد.

برف‌روبی با ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در معابر اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: پرسنل زحمتکش شهرداری اردبیل با ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات در حال برف‌روبی خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل هستند.

کد خبر 546856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.