میانگین بهره‌مندی گاز در استان زنجان بالاتر از نرم کشوری است

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان گفت: ۶۰۳ روستا و ۲۱ شهر استان زنجان از نعمت گاز برخوردارند و تا سال آینده ۹۵ درصد روستاها از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جلال نورموسوی، مدیرعامل گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز چهارشنبه در آئین معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در بخش بهره‌وری باید ۳.۵ درصد ارزش افزوده به فعالیت‌ها داده شود اظهار کرد: تغییر دوره‌ای و کاربرد تکنولوژی نوین و برنامه‌ریزی در این خصوص ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه قبل از اینکه به بحران دچار شویم باید در راستای پیشگیری و مقابله با بحران و در نهایت رفع حوادث اقدام کنیم. گفت: باید با ارائه خدمات به صورت الکترونیکی ریشه‌های فساد را بخشکانیم.

موسی احمدلو مدیرعامل سابق شرکت گاز استان زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه ۲۱ شهر استان از نعمت گاز بهره‌مندند گفت: در حال حاضر ۶۰۳ روستا از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۸۸ روستا تداوم دارد.

وی از بهره‌مندی ۹۵ درصد روستاهای استان تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: همه شهرک‌های صنعتی استان به شبکه گاز متصل هستند.

احمدلو با بیان اینکه نیروگاه شماره سه استان از نعمت گاز برخوردار است و عملیات گازرسانی نیروگاه شماره یک نیز در حال تکمیل است از بهره‌مندی ۳۷۴ هزار مشترک از نعمت گاز خبر داد و میانگین برخورداری استان را بالاتر از نرم کشوری ذکر کرد.

شعاعی، معاون عمرانی استانداری زنجان نیز در ادامه توجه به گازرسانی در بخش صنایع و واحدهای تجاری تاکید کرد و گفت: افق استان برای رشد اقتصادی ۸.۷ درصد مشخص شده است و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، رحیم سلیمانی‌نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.

کد خبر 546799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.