تشییع با شکوه پیکرهای ۲۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس

مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی و نیز عملیات کربلای ۵، در تهران و ۲۴ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مراسم وداع و تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید دفاع مقدس مربوط به عملیات کربلای ۵ در شلمچه، کربلای ۸ در شلمچه، تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در شلمچه، تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در زبیدات، عملیات خیبر در جزیره مجنون، تک دشمن در جزیره مجنون، عملیات والفجر یک در فکه، عملیات والفجر مقدماتی در فکه، عملیات والفجر ۹ در چوار تا سلیمانیه، عملیات کربلای ۶ در سومار، عملیات بدر در شرق دجله، عملیات رمضان در شرق بصره همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی و نیز عملیات کربلای ۵، در تهران و ۲۴ استان کشور برگزار خواهد شد.

۱۵۰ تن از این شهدا در تهران و ۱۰۰ تن دیگر در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، لرستان، مرکزی و هرمزگان تشییع می‌شوند.

مراسم وداع با این پیکرهای مطهر، امشب (چهارشنبه) مصادف با شب شهادت حضرت زهرا (س) در مصلای تهران با حضور آحاد مردم از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع شهدا در تهران نیز فردا (پنجشنبه) ساعت ۸ صبح از مقابل دانشگاه تهران پس از مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و تا معراج‌الشهدا ادامه می‌یابد.

کد خبر 546785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.