رونمایی از تندیس سردار دل‌ها در شهرکرد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، گفت: تندیس سردار سلیمانی با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در شهر نصب شد.

رضا ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساخت تندیس سردار سلیمانی از سال ۹۹ در دستور کار سازمان قرار گرفت و نیمه اول امسال به پایان رسید.

وی افزود: مقرر شد این تندیس در ایام شهادت این سردار پرافتخار در شهر نصب شود، تندیس حدود پنج متر ارتفاع دارد و یک متر و نیم هم پایه آن است که از جنس فایبرگلاس با هزینه‌ای نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، اضافه کرد: تندیس سردار دل‌ها در میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد و دیگر مدیران ارشد استان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این تندیس در حال حاضر در این میدان و در مجاورت بوستان سردار سلیمانی نصب شده است اما به نحوی طراحی شده که امکان جابه‌جایی آن وجود دارد.

ریاحی نصب تندیس بر اساس چند محور اعم از تکلیف نظام‌مند اداری و وظیفه معنوی کارکنان سازمان فرهنگی شهرداری که در مقابل این شهید سرافراز وطن ادای دین کنند لذا با همت مضاعف و حساسیت این پروژه تعریف و پیگیری شد که از تمام همکارانم تشکر می‌کنم.

کد خبر 546782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.