رودیگر در رادار رقیبان اروپایی

با نزدیک شدن به مهلت پایان قرارداد مدافع آلمانی با تیم چلسی، چندین باشگاه برای جذب او اقدام کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، قرارداد آنتونیو رودیگر مدافع میانی چلسی در تابستان آینده با این باشگاه به پایان می‌رسد و او این بازیکن آلمانی همین حالا می‌تواند با باشگاه‌های دیگر برای انتقال خود در پنجره بعدی اقدام کند.

کمتر از ۶ ماه از قرارداد رودیگر با چلسی در استمفوردبریج باقی مانده و او به باشگاه‌های مطرح اروپایی همچون یوونتوس، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ لینک شده است. حتی پیش از این نیز رئال مادرید تمایل زیادی به جذب وی داشت که البته لوس بلانکوس از رقم خوردن این انتقال ناامید شده است.

با وجود اینکه مدتی قبل باشگاه رئال مادرید نمایندگان خود را برای مذاکره با رودیگر فرستاده بود، اما رئالی‌ها قصد ندارند پیشنهاد رسمی ارائه کنند و انتقال رودیگر به مادرید منتفی است. از جهت دیگر کارلو آنچلوتی از همکاری ادر میلیتائو و دیوید آلابا در خط دفاعی تیمش خوشحال است و خواسته‌های مالی رودیگر، علی‌رغم عدم پرداخت هزینه انتقال، خرج قابل توجهی روی دست مادریدی‌ها خواهد گذاشت.

هرچند این بازیکن ۲۸ ساله خود علاقه زیادی برای انتقال به برنابئو داشت و حتی با اعضای مختلف تیم رئال مادرید نیز صحبت کرده بود، اما در حال حاضر انتقال وی به این تیم دور از انتظار به نظر می‌رسد و باشگاه‌هایی چون یوونتوس و بایرن مونیخ شانس بیشتری برای جذب وی دارند.

از سوی دیگر باشگاه چلسی همچنان امیدوار است که رودیگر قرارداد جدیدی با این تیم امضا کند و در لندن بماند. در واقع اختلاف رودیگر با سران چلسی بر سر دستمزد و مطالبات مالی است. رودیگر به دنبال دستمزد دویست هزار پوند در هفته است که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان آبی‌های لندن تبدیل می‌کند؛ چرا که او می‌داند این توافق احتمالاً آخرین قرارداد بزرگ در دوران بازی او باشد.

در حال حاضر تنها سه بازیکن در ترکیب توماس توخل بیش از دویست هزار پوند یا بیشتر در هفته درآمد دارند؛ تیمو ورنر، انگولو کانته و روملو لوکاکو. بعید است که باشگاه چلسی راضی به تمدید قرارداد با رودیگر همراه با افزایش دستمزد شود و این بازیکن احتمالاً باید حتی دستمزد فعلی خود را نیز کاهش دهد تا بتواند در جمع شاگردان توخل بماند.

باشگاه یوونتوس که این روزها خطر جابه‌جایی ماتیاس دلیخت را احساس می‌کند و از جهت دیگر، مدافعان مطمئن دیگرش همچون بونوچی و کیلینی ممکن است همیشه در دسترس نباشند، احتمالاً می‌تواند روی گزینه جذب رودیگر تأمل بیشتری کند.

کد خبر 546736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.