ترازوی هوشمندی که فعالیت عصبی کاربران را بررسی می‌کند

شرکت Withings ترازوی هوشمند جدیدی به نام Body Scan تولید کرده است که قادر است فعالیت عصبی کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فرانسوی Withings اخیراً از پیشرفته‌ترین ترازوی دیجیتال به نام Body Scan رونمایی کرده است، این ترازو دارای دسته‌ای با چهار الکترود فولاد ضدزنگ است که به کاربران این امکان را می‌دهد که ECG، میزان چربی بدن و فعالیت عصبی را اندازه‌گیری کنند. Body Scan دارای حسگرهای زیادی است که می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد بدن افراد به آن‌ها ارائه دهد.

یک صفحه نمایش LCD رنگی ۳.۲ اینچی در این ترازوی هوشمند تعبیه شده است که خواندن اعداد را آسان می‌کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن باتری ترازوی هوشمند Body Scan می‌توان به مدت یک سال از آن استفاده کرد. ترازوی ذکر شده به دلیل مجهز بودن به حسگرهای مختلف که وظیفه ارسال و تحلیل سیگنال‌ها را بر عهده دارد، بهتر از ساعت هوشمند عمل می‌کند و نتایج دقیق‌تری را ارائه می‌دهد.

ترازوی هوشمند Body Scan قادر است با دقت ۵۰ گرم وزن افراد را به آن‌ها اعلام کند، همچنین این گجت با استفاده از تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی چند فرکانسی (BIA) درصد چربی و آب کل بدن، چربی احشایی، توده عضلانی و استخوانی و آب خارج سلولی و درون سلولی را اندازه‌گیری کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول می‌تواند به منظور ارزیابی فعالیت عصبی، با استفاده از جریان مستقیم کوچکی فعالیت غدد عرق در پاها را ردیابی کند. اختلال در عملکرد این بخش می‌تواند نشانه‌هایی از انحطاط رشته‌های عصبی کوچک را نشان دهد، این مشکل معمولاً با ورزش منظم و رژیم غذایی سالم قابل اصلاح است.

پیش‌بینی می‌شود که ترازوی هوشمند Body Scan در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی و با قیمت ۳۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، خرید این محصول با سه ماه اشتراک رایگان سرویس اختصاصی آن همراه خواهد بود.

کد خبر 546689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.