سردار قاآنی: انتقام شهید سلیمانی را به سبک خودمان می‌گیریم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه انتقام شهید سلیمانی را به سبک خودمان می‌گیریم، گفت: ترامپ و سایر جنایت کاران دخیل در شهادت شهید سلیمانی، زیر ذره بین آزادمردان جهان هستند.

به گزارش ایمنا، سردار اسماعیل قاآنی در همایش بزرگ یاران سلیمانی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران، اظهار کرد: همه ما امشب میهمان شهدا و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: ما در این ایام ارزشمند، ۲ مناسبت مهم داریم که همه برنامه‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است، سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همراه و فرمانده بچه‌های مقاومت و قهرمان ملی و بین‌المللی یکی از این مناسبت هاست، شهید سلیمانی برای خدا زیر پرچم ولایت کار کرد و این حرکت، ایشان را بزرگ کرد.

قاآنی با اشاره به مناسبت دیگر و مهم‌تر که ایام شهادت حضرت زهرا (س) است، گفت: وجود مبارک حضرت زهرا نورانیت بخش همه مراحل زندگی ما از بچگی تا آخر عمر بوده و است، وجود با برکتی که هر کدام از خانواده‌های معظم شهدا، یکی از جلوه‌های وجود ایشان در وجودشان متجلی شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه شما خانواده‌های شهدا افتخار کنید که به نسبت سایر شهدای گذشته یک قدم نزدیک‌تر به وجود مبارک حضرت زهرا (س) هستید، افزود: ایشان اولین زنی هستند که در دفاع از مقاومت و ولایت، جان خود را از دست داده و به شهادت رسیدند.

قاآنی با بیان جایگاه حضرت زهرا (س)، اضافه کرد: ایشان همه وجود خود را در سبد و ظرفیت مقاومت، برای دفاع از ولایت گذاشتند، شهدا بر اساس این نورانیت و جهت‌گیری که ولایت مشخص کرد، برای تحقق بخشیدن به سخنان امام خود، وارد صحنه مقاومت شدند و وجود مبارک خود را تقدیم کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهدا انسان‌های بزرگ هستند، تصریح کرد: این مجاهدان راه خدا، آخرین برگ زندگی خود را با مهر زرین شهادت، مزین کردند، شما افتخار کنید که چنین گوهرهایی را در راه خدا دادید.

قاآنی با تأکید بر اینکه راه شهدای عالی مقام ما استمرار دارد، افزود: راه شهدا، راه عزت، سربلندی و افتخار است و وجود مبارک سالار شهیدان (ع)، پرچم خود را بسیار و بلند کردند، ادامه راه شهدا، ادامه راه ائمه معصومین (ع) است و این پرچم پر افتخار را بالا نگه داشته‌اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه در توصیف مجاهدت شهدا، گفت: چطور شهدا خیلی از تعلقات دنیوی خود را کنار گذاشتند و به معیارهای ارزشی خود، نسبت به معیارهای مادی برتری بخشیدند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم با همین سبک زندگی و عمل کنیم، کربلا در دوران دفاع مقدس هدف نهایی نبود، بلکه هدف واسط بود و امروز، اگر شعار رسیدن به قدس شریف را سر می‌دهیم، این آرمان مقطعی است، بلکه هدف نهایی ما در این مرحله از عملیات، رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

قاآنی خطاب به دشمنان، تأکید کرد: شما خیلی کوچک‌تر از آن هستید که بدانید در درون فرهنگ غنی اسلام و شیعه چه چیزهایی نهفته است، شما معنی شهادت را نمی‌دانید، شهدای عالی مقام ما دلیرانه، با صلابت و با عزت در صحنه‌های مختلف ایستادند و جان خود را فدای ارزش‌ها کردند، آن‌ها را هم نمی‌فهمید و آخرین نفسی که شهدا در این دنیا می‌کشند، آن را هم نمی‌فهمید.

وی همچنین در ادامه خطاب به دشمنان افزود: بعد از شهادت شهید سلیمانی دیدید و فهمیدید که چه غلطی کردید، شما جنایتی بزرگ در دنیا مرتکب شدید، خیال کردید که راه ایشان متوقف می‌شود، اگر اندکی فهم داشتید می‌فهمیدید که شهید سلیمانی، چطور پرشتاب‌تر، با صلابت‌تر و قوی‌تر از سردار سلیمانی، مسیر حق را در ایران اسلامی و بین امت اسلامی در تمام جهان طی می‌کند و روز به روز جلو می‌رود.

قاآنی تصریح کرد: برگزاری مراسم تعظیم و تکریم شهید سلیمانی که نماد شهدای مقاومت بود، تکریم شهدا به ویژه شهدای جبهه مقاومت است و بزرگداشت شهید سلیمانی، معنای بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت از درون کشور تا فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در محضر برادران فلسطینی بودیم، این عزیزان سلام به خانواده‌های شهدا رساندند.

قاآنی با اشاره به اینکه ترامپ پست‌ترین اقدام و جنایت را در دنیای امروز مرتکب شد، تصریح کرد: شخص ترامپ، این رئیس‌جمهور جنایتکار و دیگرانی که با آن همراه بودند، بدانند پیدا و پنهانشان برای ما روشن است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد: تمام جنایتکارانی که در صحنه به شهادت رساندن شهید سلیمانی بودند، از شخص رئیس‌جمهور جنایتکار آنها، تا همین کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت بزرگ نقش داشتند و فرمانده شما را ترور کردند، زیر ذره بین تمام آزادمردان عالم هستند.

قاآنی افزود: ما مسلمانان بچه شیعه هستیم، مختار یزیدیان در صحنه کربلا را از بین برد، این سرنوشت جنایت کاران است، بدانید ما انتقام خون سالار شهیدان را نگرفتیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: شما فکر کردید که با به شهادت رساندن شهید سلیمانی راه مقاومت از بین می‌رود. ولی بدانید جامعه اسلامی و فراتر از آن مسلمانان آزادگان جهان انتقام سخت از جنایتکارانی که مسبب به شهادت رساندن شهید سلیمانی بودند، خواهند گرفت.

قاآنی تأکید کرد: خروج شما از منطقه به معنای اخراج بود و این اتفاق در مناطق دیگر هم خواهد افتاد، با وجود حضور تعداد کمی از مستشاران خود هنوز هم به دروغ می‌گویند که ما حضور داریم و مردم منطقه حضور این تعداد شما را هم تحمل نمی‌کند.

وی گفت: ما به سبک خودمان از جنایتکاران انتقام شهید سلیمانی را خواهیم گرفت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: مسیر مقاومت پرصلابت ادامه خواهد یافت و شمشیر برنده مقاومت آن‌ها را از سر راه بر خواهد داشت.

قاآنی تأکید کرد: ما از ابتدای سخن گفتن، پدران و مادران ما اسامی ائمه اطهار (ع) را به ما آموختند و همه از بچگی آرزو جنگیدن در رکاب امام زمان (عج) را باور داشته و داریم، ملت شیعه دعای عهد می‌خواند و آرزو می‌کند که اگر از دنیا رفت در دوره وجود مبارک امام زمان (عج)، بیاید و در رکاب امام زمان شمشیر بکشند.

منبع: میزان
کد خبر 546642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.