عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ دی‌ماه

در این بسته خبری از آماده‌باش نیروهای شهرداری خرمشهر تا زیرسازی پل نخل رفسنجان و خسارت ۱۳۰میلیارد ریالی به زیرساخت های شهری در لامرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیاده روسازی ناحیه آزادگان قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: آذر ماه امسال ۲۲۶ متر پیاده رو سازی آسفالت در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

آماده‌باش بیست گروه عملیاتی شهرداری خرمشهر

بیست گروه عملیاتی شهرداری خرمشهر به صورت شبانه روزی در نقاط مختلف سطح شهر با تمام تجهیزات و ماشین آلات، روند دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی را با هدف ایمن سازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان بر عهده دارند.

افتتاح اولین زمین تنیس اسلامشهر

پس از اختصاص زمینی در بوستان شهید فهمیده واوان، اولین زمین تنیس اسلامشهر در این بوستان با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در حال احداث است که به زودی مورد بهره برداری ورزش دوستان قرار خواهد گرفت.

اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی در زرند به مناسبت دومین سالگرد سپهبد سلیمانی

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: فضا سازی سطح شهر و تغییر چهره شهر در سالگرد این شهید از مهمترین برنامه‌های شهرداری است و در این راستا ۱۵ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.

افتتاح کانون فرهنگی- تربیتی مکتب شهید سلیمانی در قدس

همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی، کانون فرهنگی- تربیتی مکتب شهید سلیمانی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس کمیته امداد، معاون خدمات شهری و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری و برخی دیگر از مسئولین در شهر قدس افتتاح شد.

اجرای عملیات زیرسازی پل نخل رفسنجان

سعید قندی، رئیس سازمان عمران شهرداری از اجرای عملیات زیرسازی پل نخل در بلوار شهید زینلی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع خبر داد و گفت: زیرسازی آسفالت این پل به متراژ ۸ هزار مترمربع در ۵ لایه در حال اجرا است و طی روزهای آتی به اتمام می‌رسد.

آماده‌باش نیروهای شهرداری چابهار تا پایان بارندگی‌ها

محمدیونس حقانی، شهردار چابهار از آماده‌باش نیروهای شهرداری تا پایان بارندگی و مساعد شدن شرایط آب و هوایی خبر داد و گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و آب‌گرفتگی معابر شهرداری چابهار در آماده‌باش کامل می‌باشد.

خسارت ۱۳۰ میلیارد ریالی به زیرساخت‌های شهری در لامرد

عطاالله جوکار، شهردار لامرد گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شهری در لامرد خسارت وارد شده و پاکسازی سطح شهر لامرد در حال انجام است.

ادامه نهضت پیاده‌روسازی در گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با اشاره به اجرای نهضت پیاده‌روسازی در معابر این شهر، گفت: پروژه پیاده‌روسازی در خیابان امام حسین (ع) به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است.

کد خبر 546580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.