پیش بینی بورس فردا ۱۵ دی+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا بین ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد افت را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مذاکرات احیای برجام بعد از تعطیلات سال نو میلادی از سر گرفته شده است. برخی دیپلمات‌های حاضر در روند مذاکرات وین اظهار امیدواری کرده‌اند تا کمتر از یک ماه دیگر توافق حاصل شود. رابرت مالی معتقد است ایران تا اینجای کار برنامه هسته‌ای خود را گسترش داده است و به زودی تلاش برای احیای برجام مانند تلاش برای جان دادن به یک مرده خواهد بود.

برخی تحلیل‌گران داخلی نیز دستیابی به توافق را بعید ارزیابی می‌کنند اما روند قیمتی دلار تا اینجای کار نشان می‌دهد که امید به احیای برجام در بازار ارز داخل هنوز از دست نرفته است و فعالان بازار شانسی برای حصول توافق قائلند.

قیمت دلار در بازار آزاد تهران به محدوده ۲۹ هزار ۵۰ تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته کاهش محسوسی داشته است، امیدواری برای احیای برجام و توافق هسته منجر به روند فرسایشی بازار بورس شده است. ارزش و حجم معاملات بازار به شدت کاهش یافته است و خریداران تا زمان تعیین تکلیف مذاکرات کمی دست نگه داشته اند. شاخص کل از لحاظ تکنیکال نیز شاخص پشت دو مقاومت مهم گیر کرده است یکی محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد و دیگری خط داینامیک شاخص کل که در گزارش روزانه بازار بورس به ان اشاره شده است. پیش بینی می‌شود بازار فردا بین ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد افت را تجربه کند.

کد خبر 546568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.