ماجرای ناراحتی جهانی چه بود؟/تارتار قبل از گل دوم تصمیم گرفته بود جهانی را تعویض کند

میلاد جهانی در طول ۶۶ دقیقه حضورش در دیدار ذوب‌آهن مقابل فجر زننده هر دو گل پیروزی‌بخش تیمش بود، اما این بازیکن پس از گل دوم نسبت به برخی مسائل ناراحت شد و به گونه ای این ناراحتی را ابزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلاد جهانی که حالا دومین فصل حضور خود در تیم فوتبال ذوب‌آهن را در اصفهان می‌گذراند در این فصل در اکثر دیدارها به‌عنوان یار تعویضی به‌زمین می‌آمد. تارتار در کنفرانس خبری پس از بازی دیشب نیز به این مسئله اعتراف کرد که جهانی جایی در ترکیب مدنظر او نداشته اما برای بازی‌دادن به شماره یازده گاندو ها سیستمش را تغییر داده و پست جهانی را نیز یک خط جلو برده است.

جهانی که در این فصل هر زمان برای ذوب‌آهن بازی کرده عملکرد خوبی به‌نمایش گذاشته روز گذشته نیز بعد از اینکه از ابتدا در ترکیب تارتار مقابل فجر سپاسی جای گرفت بازی بسیار خوب و قابل‌قبولی از خود ارائه کرد.

جهانی که یکی از سرعتی‌ترین و تکنیکی‌ترین بازیکنان ذوب‌آهن و حتی لیگ به‌شمار می‌رود به کمک دیگر بازیکنان ذوب‌آهن خصوصاً محمد خدابنده‌لو به‌شدت مدافعان فجر را آزار داد و در نهایت با زدن دو گل ارزشمند و دیدنی زمینه‌ساز دومین پیروزی متوالی ذوبی‌ها شد. منتهی او که در این فصل دقایق کمتری نسبت به دیگر بازیکنان پیدا کرده به‌نظر می‌رسد تحت‌تأثیر قرار گرفته است، جهانی در دیدار مقابل فجر بعد از به‌ثمر رساندن آن شلیک دیدنی‌اش و گل دوم به‌یک‌باره کنترلش را تا حدودی از دست داد و این برای بینندگان کاملاً مشهود بود.

طبق شنیده‌های موثق، جهانی در جریان بازی با یکی از بازیکنان خودی درگیر و پس از گل دومش این عصبانیت او بیشتر می‌شود که و شروع به زدن حرف‌هایی به آن بازیکنی که نمی‌توانیم نامش را فاش کنیم می‌کند و البته با دخالت مسعود ابراهیم‌زاده و چند بازیکن دیگر ماجرا تمام می‌شود. البته برخی رسانه‌ها ادعا کردند تارتار و کادر فنی پس از دیدن این صحنه‌ها تصمیم به تعویض جهانی گرفته تا او را تنبیه کند که اصلاً این‌طور نیست.

قبل از اینکه حمله منجر به گل دوم ذوب‌آهن شکل بگیرد تارتار تصمیم گرفته بود شنانی را به‌جای جهانی وارد زمین کند تا با تغییر تاکتیک از تک‌گل تیمش محافظت کند، وقتی هم آن حمله با شلیک زیبای جهانی به گل تبدیل شد تارتار تصمیمش مبنی بر تعویض جهانی را تغییر نداد و او را از زمین بیرون آورد تا بازیکن تازه‌نفسش به تیم کمک کند.

این را هم اضافه کنیم که جهانی بعد از زدن گل دوم خودش نیز از تارتار خواست تا او را که حسابی خسته شده بود تعویض کند تا برای دیدارهای آینده آماده و روی فرم بماند. البته جهانی پس از تعویض با ناراحتی که احتمالاً به‌خاطر همان بحث کوتاه در زمین بوده به‌همراه خالقی‌فر به رختکن رفت.

به‌هرحال به‌نظر می‌رسد این مسئله آن‌قدری حاد نبوده که برخی به آن دامن بزنند، مطمئناً با توجه به شرایط مسابقه در برخی بازی‌ها پیش می‌آید که بازیکنان خودی با هم تنشی داشته باشند اما این مسائل با حرفه‌ای‌گری بازیکنان و همچنین کادر فنی حل و فصل می‌شود.

میلاد جهانی هم یکی از تأثیر گذار ترین بازیکنان ذوب‌آهن است و با توجه به اینکه تارتار سیستم مدنظرش را برای استفاده از جهانی پیدا کرده در بازی‌های آینده نیز قطعاً با بهره‌گیری از توانایی‌های جهانی نتایج خوب ذوب‌آهن ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 546541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.