انجام ۳۳۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط آتش‌نشانان سنندج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۳۳۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد سهیل فضل‌وزیری با بیان اینکه ۳۳۵ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات در پاییز سال جاری توسط آتش‌نشانان سنندجی انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد عملیات انجام شده در پاییز امسال ۱۲۸ عملیات اطفا حریق و ۲۰۷ عملیات امداد و نجات انجام شد.

وی افزود: ۱۲۸ عملیات اطفای حریق انجام شده شامل ۳۰ مورد مسکونی، یک مورد اداری ،۶ مورد تجاری ،۲۵ مورد ماشین‌آلات ،۲۰ مورد ضایعات و زباله، تأسیسات شهری یک مورد، فضای سبز، کشاورزی و مرتع و جنگل ۴۱ مورد و سایر مورد هم چهار مورد بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: سقوط اشیا و اجسام ۲ مورد، سقوط در چاه و ریزش چاه ۲ مورد، گرفتن حیوانات وحشی و موذی ۸۰ مورد، گیر کردن انگشتر ۲ فقره، سقوط از ارتفاع چهار مورد، ریزش آوار یک فقره، انفجار گاز سه فقره، آسانسور ۲۹ فقره، محبوس در اماکن ۲۷ مورد، تصادفات ۲۹ فقره، آب‌گرفتگی و سیلاب هفت مورد ،۲۱ موارد سایر حوادث از جمله عملیات‌های امداد و نجات در سه ماهه پاییز است.

فضل‌وزیری ادامه داد: در حوادث رخ داده در سه ماهه پاییز امسال ۵۰ نفر از شهروندان دچار آسیب شده و پنج نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: در مجموع در نه ماهه امسال ۱۴۷۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 546524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.