روز شوم منچستر با کاپیتانی رونالدو

شیاطین سرخ از سال ۱۹۸۰ هیچ‌گاه یک بازی خانگی را برابر وولورهمپتون بدون گل زده به پایان نرسانده بودند. 

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، منچستریونایتد روز دوشنبه برای اولین بار از سال ۱۹۸۰ در اولدترافورد به ولورهمچتون باخت تا با شکست یک بر صفر، یک آمار بد چهل ساله را ثبت کند.

بالاخره نوار شکست ناپذیری سرمربی جدید منچستر یعنی رالف رانگنیک نیز به پایان رسید و منچستری‌ها در برابر ولورهمپتون شکست خوردند. شیاطین سرخ به مبارزه سخت با تیم‌های پایین‌تر جدول ادامه می‌دهند. هفته گذشته آنها مقابل نیوکاسل به تساوی یک بر یک دست یافته و از کسب پیروزی بازماندند.

رانگنیک در مصاحبه خود پس از بازی گفت: موتینیو برای گل زدن به ما کار سختی در پیش نداشت و به خاطر مشکلاتی که در بخش‌هایی از زمین داشتیم جریمه شدیم. از عملکردمان راضی نیستیم و در بخش‌هایی از زمین بخصوص در میانه میدان دچار مشکل بودیم. آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و ما هم موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

وولوز با ۱۹ شوت بازی را به پایان رساند در حالی که تعداد شوت‌های رونالدو و یارانش روی عدد ۹ باقی ماند. نکته جالب توجه درباره بازی شب گذشته، کاپیتانی کریس رونالدو بود که به دلیل غیبت تعدادی از بازیکنان منچستر وظیفه کاپیتانی به او محول شد. رونالدو که هیچ گاه به عنوان کاپیتان تیمش در دیدارهای باشگاهی شکست نخورده بود، برای اولین بار این اتفاق را نیز تجربه کرد.

سرمربی منچستر در خصوص بازی ادامه داد: باید اعتراف کنیم که آنها شایسته پیروزی بودند. وولوز بهترین تیمی بود که ما در این مدت با آن‌ها بازی کرده‌ایم. امروز نسبت به بازی‌های دیگر مشکلات بیشتری داریم و اصلاً هیچ فشاری به تیم حریف وارد نکردیم.

علاوه بر شکست ناامیدکننده برابر وولوز، منچستری‌ها چهارمین بار در این فصل یک بازی بدون گل را پشت سر گذاشتند که آمار بسیار ضعیفی برای آن‌ها محسوب می‌شود. تیم سولسشر در تمام فصل گذشته فقط در چهار دیدار موفق به گلزنی نشده بود اما رانگینک در مدت محدودی به این تعداد بازی رسیده است.

بسیاری از هواداران منچستر نگران هستند که سبک بازی گگن پرسنیگ که رانگینک به آن شهرت دارد در این تیم به ثمر ننشیند. نتایج هفته‌های اخیر برای شیاطین سرخ آنچنان هیجان‌انگیز نبوده و قرمزها برای رسیدن به نقاط بهتر در جدول باید بسیار بهتر عمل کنند.

رانگنیک بر صبر و شکیبایی هواداران تاکید بسیاری دارد. او معتقد است که تیمش با سبک بازی کاملاً متفاوتی نسبت به سولسشر در زمین بازی حاضر می‌شود و به همین خاطر باید به بازیکنان زمان داد تا با رویکرد و سبک جدید آشنا شوند و خو بگیرند.

کد خبر 546511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.